1965
D55
Bemutatják az első Suzuki hajómotort, a DF55-öt..
MŰSZAKI ADATOK
kétütemű
hengerek száma: 1
hengerűrtartalom: 98 cm3
maximális teljesítmény: 4.0 kW (5.5 LE)
1977

DT5
A DT5 egy kisméretű, 5 lóerős hajómotor volt. A kéthengeres modell kiemelkedett kategóriájából – a hagyományos, 5 lóerős külmotorok akkoriban mind egyhengeresek voltak –; a DT5 nagyszerű hajtásteljesítménnyel rendelkezett.
A DT25 egy vízhűtéses hajómotor volt, amely a hatékony hűtés érdekében termosztáttal rendelkezett. A DT25 modellből elektromos indítású változatot is gyártottak.
MŰSZAKI ADATOK
kétütemű
hengeresk száma: 2
hengerűrtartalom: 113 cm3
maximális teljesítmény: 3.7 kW (5 LE)
1979
Termelés megkezdése a Toyokawa üzemben
A gyár áthelyezése a Toyokawa üzembe
1987

DT200 Exanté
A DT200 Exanté nyerte el első ízben a leginnovatívabb termék díját a National Marine Manufacturers Association (NMMA) bemutatóján.
MŰSZAKI ADATOK
kétütemű
hengerek száma / elrendezése: V6
hengerűrtartalom: 2,693 cm3
maximális teljesítmény: 147.0 kW (200 LE)
1994

DF9.9
A Suzuki bemutatja a DF9.9 és a DF15 modelleket, az első négyütemű külmotorokat.
MŰSZAKI ADATOK
négyütemű
hengerek száma: 2
hengerűrtartalom: 302 cm3
maximális teljesítmény: 7.3 kW (9.9 LE)
1997

DF60
Bemutatják a DF60-at és a DF70-et, az első két elektronikus üzemanyag-befecskendezésű, négyütemű Suzuki modellt. A DF60 és a DF70 az International Marine Trades Exhibit and Conference kiállításon elnyerte az NMMA Innovációs díját. .
MŰSZAKI ADATOK
négyütemű
hengerek száma: 4
hengerűrtartalom: 1,298 cm3
maximális teljesítmény: 44.1 kW (60 LE)
1999
Termelés megkezdése a Suzuki thai üzemében
A 30 lóerősnél kisebb modellek gyártását áthelyeztik Thaiföldre
2003

DF250
A DF250 a világon az első 250 lóerős (184 kW) négyütemű külmotor. Bemutatják a DF200/225/250 (3614 cm3) modelleket, a Suzuki első négyütemű, V6-os hajómotorjait. A DF250 a 2003-as Miami Boat Show-n elnyerte az NMMA Innovációs díját. .
MŰSZAKI ADATOK
négyütemű
hengerek száma / elrendezése: V6
hengerűrtartalom: 3,614 cm3
maximális teljesítmény: 184.0 kW (250 LE)
2006

DF300
A DF300 a világon az első 300 LE-t meghaladó teljesítményű V6-os, négyütemű külmotor, és egyben az első elektronikus távirányítású külmotor. 2006-ban a DF300 nyerte el az NMMA Innovációs díját..
MŰSZAKI ADATOK
négyütemű
hengerek száma / elrendezése: V6
hengerűrtartalom: 4,028 cm3
maximális teljesítmény: 220.7 kW (300 LE)
2010

Első Clean-Up kampány
A világméretű Clean-Up tevékenységünk a Sanaru-tónál kezdődött, ahol kifejlesztettük első D55-ös hajómotorunkat.
2014

DF200AP
A DF200A / DF200AP négyütemű hajómotorok a DF175 soros 4 hengeres blokkon alapulnak. Ezenkívül a DF200AP átvette a Suzuki Selective Rotation technológiát, mely lehetővé teszi az ellentétes forgásirányú hajócsavar beépítését követően a normál és az ellentétes forgásirány között váltást
MŰSZAKI ADATOK
négyütemű
hengerek száma: 4
hengerűrtartalom: 2,867 cm3
maximális teljesítmény: 147.0 kW (200 LE)
2015

A Suzuki Marine üzletág 50. évfordulója
A Suzuki Marine üzletág 2015-ben ünnepelte az 50. évfordulóját, miután 1965 óta számos innovatív és megbízható hajómotor került a vásárlókhoz világszerte!
2017

DF350A
A Suzuki bemutatja a 350 lóerős, V6-os, négyütemű DF350A modellt. Az új csúcsmodell innovatív, ellentétes forgásirányú hajócsavarokkal, valamint több egyedülálló műszaki újdonsággal is büszkélkedhet. 2017-ban a DF350A nyerte el az NMMA Innovációs díját.
MŰSZAKI ADATOK
négyütemű
hengerek száma / elrendezése: V6
hengerűrtartalom: 4,390 cm3
maximális teljesítmény: 257.4 kW (350 LE)
2020
2020 volt a Suzuki hosszú történetének 100. évfordulója.
A Suzuki, amelynek gazdag történelme majdnem 100 évre nyúlik vissza, és a gépjármű-, motorkerékpár- és hajómotor-fejlesztés területén szerzett tapasztalata és tudása révén, olyan technológiát és szolgáltatást kínál a tengeri iparban, amely példátlan. A "Yaramaika" szellemmel a Suzuki folyamatosan fejlődik, és újításokat hoz létre a világ minden táján lévő ügyfelek elégedettsége érdekében.
Elindul a SUZUKI CLEAN OCEAN PROJECT
A SUZUKI CLEAN OCEAN PROJEKT elindulásával a Suzuki kibővítette a környezetvédelemmel kapcsolatos tevékenységét; „Tisztítsuk meg a világot kampány" (Clean-Up The World Campaign), „Csökkentse a műanyag csomagolást” és „Gyűjtsük össze a tengeri mikroműanyag hulladékot” (Collect Marine Micro-Plastic Waste).
2021

DF115BG/DF140BG
Megjelent a világ első elektromos távirányítású négyütemű hajómotorja a 140 / 115 LE kategóriában, csúcsteljesítmény és felhasználóbarát funkciókkal.
MŰSZAKI ADATOK
négyütemű
hengerek száma: 4
hengerűrtartalom: 2.045cm3
maximális teljesítmény: 103 / 84,6 kW (140 / 115 LE)
2022

Mikroműanyag-gyűjtő eszköz (MPC)
Megkezdődött a DF140B / DF115B / DF100C hajómotorok gyártása, melyek alapfelszereltsége - elsőként a világon - a mikroműanyag-gyűjtő eszköz.
MŰSZAKI ADATOK
négyütemű
hengerek száma: 4
hengerűrtartalom: 2.045cm3
maximális teljesítmény: 103 / 84,6 / 73.6kW (140 / 115 / 100 LE)
2023

DF350AMD / DF300BMD
Bemutatkoztak a megújult GEKI szériás 350 / 300 lóerős zászlóshajó-modellek, melyek az első olyan Suzuki hajómotorok, amit integrált kormányrendszert alkalmaznak és új, továbfejlesztett hajtóműházzal rendelkeznek .
SPECIFICATIONS
4 ütemű
Hengerek száma / elrendezése: V6
Lökettérfogat: 4.390cm3
Maximális teljesítmény: 257,4 / 220,7 kW (350/300 LE)
2024

Új modellcsaláddal bővült a Suzuki kínálata: megérkezett a Stealth Line.
Bemutatjuk a Suzuki Marine merész új STEALTH LINE™ motorcsaládját, amely megkülönböztető stílusvonalakkal, elegáns matt fekete felülettel és kompromisszummentes teljesítménnyel rendelkezik. Ez az új termékcsalád megerősíti a Suzuki Marine pozícióját a külmotorok területén.
2025
A Suzuki Marine üzletág 2025-ben ünnepeli a 60. évfordulóját, miután 1965 óta több, mint 4 millió innovatív és megbízható hajómotor került a vásárlókhoz világszerte!