Értékesítő kollégáink minden kérdésében segítenek: Köleséri Klára: +3630 217 5270; Német Sándor: +3630 971 2133; email: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Suzuki DF 90A Hajómotor

Cikkszám: 
DF90A

Suzuki DF 90A Hajómotor

                

PDF katalógus


 

Hajómotor változatok:

S: Ajánlott fartükör-magasság 381 mm
L: Ajánlott fartükör-magasság 508 mm
X: Ajánlott fartükör-magasság 635 mm
XX: Ajánlott fartükör-magasság 762 mm
E: Elektromos Önindító, Kormányrúd
R: Elektromos Önindító, Távirányítás
T: Elektromos Önindító, Távirányítás és Szervo Trimelés, Kiemelés
Z: Ellentétes Forgásirány
P: Változtatható Forgásirány
TH: Kézikaros Változat

3 158 900 Ft
Részletek

L: 157 kg: a legkönnyebb a 100 lóerős kategóriában (SUZUKI belső felmérés)

Picture of Overwhelmingly Light, Lightest in Class
Kompakt méret
  • 100 LE egy DF90A testében
  • Eltolt hajtótengely a kisebb méret érdekében
Kategóriájában a legnagyobb végáttétel

2,59:1-es áttétel: a legnagyobb a 100 lóerős kategóriában (SUZUKI belső felmérés)

Eltolt hajtótengely
LEÍRÁS

A motor a hajtóműházhoz közelebb helyezkedik el, ezért az egész hajómotor súlypontja is előrébb kerül.

ELŐNYE
  • Kisebb vibráció
  • Kisebb hajómotor
  • Stabilabb kormányozhatóság
Diagram of Offset Driveshaft
Suzuki indítástámogató rendszer

A Suzuki indítástámogató rendszere gyors és könnyű indítást biztosít. Nem kell elfordítva tartani a kulcsot: csak fordítsa el egyszer, és az önindító addig fog működni, amíg a motor el nem indul. A rendszer így simább és jobb indítást biztosít.

Diagram of Suzuki Easy Start System
Billentéshatároló rendszer

A DF60A modellben alkalmazott új billentéshatároló rendszer segít megvédeni a hajót a sérüléstől a motor billentése közben. A szerkezet egyszerre működik billentéshatároló és jeladó eszközként. Fokozatmentes, folyamatos működésének köszönhetően a hajómotor szinte bármilyen típusú hajóra felszerelhető.

Diagram of Tilt Limit System
Vízérzékelő rendszer
LEÍRÁS

- Megóvja a motort az üzemanyagban lévő víztől

- Nagyobb üzemanyagszűrőt használ, mint a DF140A/115A típusok

 - Optimalizálták az üzemanyagszűrő pozícióját

ELŐNYE

- Segít megelőzni, hogy víz kerüljön az üzemanyagba

- Fokozott tartósság és megbízhatóság

- Egyszerű üzemanyagszűrő-csere



Diagram of Water Detecting System
Kétfokozatú tengelykapcsoló-rendszer
LEÍRÁS

Ennek az eltolt hajtótengelyt is magában foglaló megoldásnak a lényege, hogy az első áttételi fokozat a főtengely és a hajtótengely között van, a második pedig a hajtóműházon belül. Ez a kialakítás nagyobb fogaskerék-áttételt tesz lehetővé, aminek köszönhetően a motor nagyobb hajócsavart képes megforgatni, ezáltal nagyobb nyomatékot képes kifejteni.


ELŐNYE

- Nagy hajtási hatékonyság, nagyobb átmérőjű hajócsavar.

 - Stabil menettartás és hajócsavar által kifejtett nyomaték még nagy rakománnyal is.

- Az óriási nyomaték nagy átmérőjű hajócsavarokat is képes megforgatni, ezáltal dinamikus gyorsulást biztosít.



Diagram of 2-STAGE GEAR REDUCTION
Hidrodinamikus hajtóműház, nagy hatásfokú hajócsavar

Mind a négy hajómotor hidrodinamikus kialakítású alsó hajtóműházzal rendelkezik. Az előrehaladás során az áramvonalas tervezésű hajtóműház akár 36%-kal kisebb közegellenállást generál a hagyományos formájú modellekhez képest, ami kirobbanó gyorsulást és nagyobb végsebességet eredményez. A kétfokozatú tengelykapcsoló-rendszer által közvetített erőteljes nyomatéknak köszönhetően e modellek nagyobb átmérőjű hajócsavarokat is könnyedén megforgatnak. A Suzuki mérnökei kifejlesztettek egy olyan, nagy hatásfokú hajócsavart, amely jól kihasználja ezt a plusz nyomatékot, és jobb gyorsulást, valamint nagyobb végsebességet biztosít.

Picture of STREAMLINED GEAR CASE AND HIGHLY EFFICIENT PROPELLER
LEAN BURN
LEÍRÁS

A Lean Burn technológia a pillanatnyi üzemi körülményeknek megfelelően mindig optimális üzemanyag-levegő keveréket juttat a motorba.

ELŐNYE

- Mindez jelentősen javítja a hajómotor üzemanyag-hatékonyságát minden sebességtartományban, de különösen utazósebességen.

 - A jobb üzemanyag-hatékonyságnak köszönhetően jelentős megtakarítás érhető el.

LEAN BURN
Dupla frissvizes vízbeömlő nyílás

A fokozatosan felhalmozódó só, homok és szennyeződés rontja a hűtés hatásfokát, ami idővel a motor meghibásodásához vezethet. A felhalmozódás megelőzése érdekében a DF100B/90A/80A/70A modellek két frissvizes vízbeömlő nyílással rendelkeznek, ami megkönnyíti a hűtőrendszer átöblítését. Az egyik beömlőnyílás a hajómotor bal oldalának alsó részén, a másik a homlokpanelen található, így az átöblítés a vízen vagy a parton egyaránt kényelmesen elvégezhető.

Picture of DUAL ENGINE FLUSH PORTS
Önfeszítő vezérműlánc
LEÍRÁS

A vezérműlánc olajfürdőben fut, ezért nem igényel olajozást, az automatikus hidraulikus láncfeszítő pedig mindig gondoskodik a megfelelő feszességről.


ELŐNYE

- Jóval tartósabb a vezérműszíjas modelleknél.

- Nem igényel karbantartást..



Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
Suzuki fordulatszám-szabályozó rendszer

Ez a könnyen kezelhető rendszer a gázadagolás finom szabályozását biztosítja alacsony fordulatszámon. A kormányrudas modelleken az alapfelszereltség része, a távirányítós modelleken pedig opcionálisan rendelhető. Egy független vezérlőkapcsoló segítségével a motorfordulatszám az alapjárattól az 1200 fordulat/percig terjedő tartományban 50 fordulat/perces lépésekben állítható. A rendszer egy speciális fordulatszámmérőt tartalmaz, és kompatibilis a Suzuki SMIS*3 digitális műszereivel, valamint a kétskálás analóg műszerekkel is.

Picture of Suzuki Troll Mode System

*3:Suzuki moduláris eszközrendszer

A Suzuki korróziógátló rendszere

A Suzuki saját fejlesztésű korróziógátló bevonattal védi a hajómotorokat. Közvetlenül az alumínium felületre felhordva maximális kötést biztosít a bevonat és a felület között, ezáltal magas fokú védelmet nyújt és tartósságot kölcsönöz a sós víznek folyamatosan kitett alkatrészeknek.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

Műszaki adatok:
AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) L: 508 X: 635
INDÍTÓRENDSZER Elektromos
TÖMEG (KG)*1 L: 156 X: 160
VEZÉRLÉS TÍPUSA DOHC, 16 szeleppel
ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezés
HENGEREK SZÁMA 4
HENGERŰRTARTALOM (CM3) 1502
FURAT X LÖKET (MM) 75 x 85
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 66,2 (90)
MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5300–6300
KORMÁNYZÁS Távvezérlés
FOJTÁS -
OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 4
ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) 25 (opcionális)
GYÚJTÁSRENDSZER Tranzisztoros
GENERÁTOR 12 V 27 A
MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos
DÖNTÉS MÓDJA Szervomotoros (power trim)
ÁTTÉTEL 2,59:1
VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra)
KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó
HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* 13”–25”


Értékesítés:

Köleséri Klára
Telefon: +36 (59) 520750 / 13-as mellék
Mobil: +36 (30) 2175270 
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

 

Német Sándor
Telefon: +36 (59) 520750 / 15-ös mellék
Mobil: +36 (30) 9712133
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Adatok
Hengerek száma:
S4
Hengerűrtartalom (cm³):
1502
Teljesítmény (Le):
90
Tömeg:
157 kg/db
Suzuki DF 90A Hajómotor
Suzuki DF 90A Hajómotor
3 158 900 Ft
Webáruház készítés