VIDEO
Kisebb és jóval könnyebb
A régi kialakítást a motor 138 cm3 -es hengerűrtartalmának megtartása mellett kisebbre tervezték, ezáltal 1 kg-os súlycsökkentést értek el (24,0 kg*1 ). A kisebb súly jobb kezelhetőséget jelent.
A súlycsökkentés mellett az alsó burkolatba szerelt, lekerekített és jobb fogású hordozófogantyú, valamint az elülső részen elhelyezett kiegészítő markolat még jobb hordozhatóságot biztosít.
Továbbfejlesztett, felhasználóbarát kialakítás
A felső üzemanyagtartálynak és az új kenési rendszernek köszönhetően a hajómotor bármelyik (bal, jobb vagy elülső) oldalára fordítva egyszerűen és biztonságosan szállítható és tárolható, üzemanyag- vagy olajszivárgás nélkül.
Mivel a felső üzemanyagtartály közvetlenül a karburátor fölött helyezkedik el, így az üzemanyag-ellátást a gravitációs is segíti, ezért a motor az üzemanyag feltöltése után azonnal beindul, még hosszú távú tárolás után is. E tulajdonságoknak köszönhetően a hordozható hajómotor még inkább felhasználóbarát.
EGYSZERŰSÉG ÉS KÉNYELEM
MEGBÍZHATÓSÁG
Alacsonyabb károsanyag-kibocsátás, hatékony működés
A Suzuki fejlett négyütemű műszaki megoldásai rendkívül hatékony működést és alacsonyabb károsanyag-kibocsátást garantálnak. Ennek köszönhetően a Suzuki hajómotorok megfelelnek a világ néhány legszigorúbb emissziós szabványának*3, így pl. az EURO 1 kibocsátási szabványnak (a 2003/44/EK irányelvvel módosított 94/25/EK irányelv)*4, és háromcsillagos minősítést kaptak a California Air Resources Board (CARB) szervezettől..
*3: Az emissziós szabványoknak való megfelelés régiótól függ.
*4: Az uniós kibocsátási szabványokat (kipufogógáz- és zajszintek) az Európai Parlament és a Tanács határozza meg.
Könnyű
A megújult, stílusos megjelenés mellett az új fejlesztésű és kialakítású Suzuki DF6A, DF5A és DF4A modellek páratlanul könnyűek, mindössze 24 kg-os tömeggel büszkélkedhetnek (S-tengelyes modelleknél). Kis súlyának köszönhetően mind a hordozhatóság, mind a kezelhetőség tovább javult. .
Háromféleképpen tárolható
Az új üzemanyag- és kenési rendszernek köszönhetően a hajómotor bármelyik (bal, jobb vagy elülső) oldalára fordítva egyszerűen tárolható, így Önnek nem kell amiatt aggódnia, hogy a megfelelő helyzetben tárolja-e a hajómotort..
Hosszabb tárolás után is könnyen indul
A beépített felső üzemanyagtartálynak és az egyirányú szelepnek köszönhetően az üzemanyag-ellátást a gravitáció is segíti, így a motor kimondottan könnyedén indítható, akár hosszabb tárolás után is..
Kiváló kezelhetőség a kézikar használatával
A könnyű kezelhetőség nagy népszerűségnek örvend. A kormányrúd továbbfejlesztésével a mérnökök sikeresen csökkentették a használat során a vezető kezére átvitt vibrációt, amely a fáradtság és a stressz legfőbb okozója. A DF6A, DF5A és DF4A különösen a középső tartományban kiemelkedik a rezgéscsillapítás terén.
Új billentésszabályozó rendszer
A DF6A, DF5A és DF4A típusok billentésszabályozó rendszere a korábbi modellekhez képest eltérő fel-le mozgási utat biztosít a sekélyvízi billentési helyzet kitámasztó rúdjának. Ez felemelt állapotban három különféle helyzetben rögzíthető. Leengedéskor reteszelés nélkül, egyszerűen a legalsó pozícióba mozgatható.
Jobb hordozhatóság
Az alsó burkolatba szerelt hordozófogantyú lekerekített, és így jobb fogást biztosít. Az alsó motorburkolat elején található második fogantyú két kézzel történő, kényelmes hordozhatóságot biztosít.
Csendes működés
Az alacsony zajszint a hangtompítónak köszönhető, amelyet a légbeszívás kapacitásának és alakjának optimalizálására terveztek. A szelephimba új kialakítása és a főtengely siklócsapágyazása ugyancsak hozzájárul a zajszint csökkentéséhez. A mérnökök a szelephimbához kapcsolódó alkatrészek szerkezetén is változtattak, és kiküszöbölték az alkatrészek holtjátékát. Ezenkívül a főtengely csapágyazása a szokásos golyós típusról siklócsapágyra módosult.
Nagy megbízhatóságú kenési rendszer
A DF6A, DF5A és DF4A modellek kényszerített kenési rendszere külön olajjárattal rendelkezik a főtengely felső és alsó végéhez, valamint a hajtórúd főtengely felőli végéhez. A kategóriában elsőként alkalmazott olajszűrő jelentősen növeli a kenőrendszer megbízhatóságát. Ezenkívül az olajszintjelző ablak új elhelyezése lehetővé teszi a kenési állapot vizuális ellenőrzését.
A Suzuki korróziógátló rendszere
A Suzuki saját fejlesztésű korróziógátló bevonattal védi a hajómotorokat. Közvetlenül az alumínium felületre felhordva maximális kötést biztosít a bevonat és a felület között, ezáltal magas fokú védelmet nyújt és tartósságot kölcsönöz a sós víznek folyamatosan kitett alkatrészeknek.
Háromféleképpen tárolható Az új üzemanyag- és kenési rendszernek köszönhetően a hajómotor bármelyik (bal, jobb vagy elülső) oldalára fordítva egyszerűen tárolható, így Önnek nem kell amiatt aggódnia, hogy a megfelelő helyzetben tárolja-e a hajómotort.. INDÍTÓRENDSZER Manual - ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Carburetor - HENGEREK SZÁMA, ELRENDEZÉSE 1 - FURAT ÉS LÖKET ( mm ) 60.4 X 48 - MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY kW 3.7 - MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM ( rpm ) 4.500-5,500 - KORMÁNYZÁS Tiller - OLAJSZÜKSÉGLET ( L ) 0.7 - GENERÁTOR 12V 5A (Option) - SZERVOMOTOR ( Power Trim ) Manual Trim and Tilt - FOGASKERÉK-ÁTTÉTEL 1.92:1 - VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R - KIPUFOGÓRENDSZER Above Prop Exhaust - TÖMEG (KG)*1 24 - HENGERŰRTARTALOM ( cm3 ) 138 - AJÁNLOTT FARTÜKÖR-MAGASSÁG ( mm ) 381 - HAJÓCSAVARTÍPUS ( lapátszög ) *2 6"-7" - ÜZEMANYAGKAPACITÁS ( L ) Integral 1.0 - GYÚJTÁSRENDSZER Digital CDI - MOTORÁLLVÁNYZAT Bushing Type - FOJTÓSZELEP Manual - MOTOR TÍPUSA OHV -
Értékesítés: