Értékesítő kollégáink minden kérdésében segítenek: Köleséri Klára: +3630 217 5270; Német Sándor: +3630 971 2133; email: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Suzuki DF 40A Hajómotor

Cikkszám: 
DF40A

Suzuki DF 40A Hajómotor

        


 

Hajómotor változatok:

S: Ajánlott fartükör-magasság 381 mm
L: Ajánlott fartükör-magasság 508 mm
X: Ajánlott fartükör-magasság 635 mm
XX: Ajánlott fartükör-magasság 762 mm
E: Elektromos Önindító, Kormányrúd
R: Elektromos Önindító, Távirányítás
T: Elektromos Önindító, Távirányítás és Szervo Trimelés, Kiemelés
Z: Ellentétes Forgásirány
P: Változtatható Forgásirány
TH: Kézikaros Változat

2 080 400 Ft
Részletek
Nagy teljesítményű, 12 szelepes DOHC motor

A mérnökök a DF50A és DF40A motorját a Suzuki bevált, háromhengeres, soros, 12 szelepes motorjára alapozták. Ez a nagy teljesítményű motor 941 cm3 lökettérfogatú, és DOHC erőforrással rendelkezik – ez az egyetlen DOHC motor, amelyet a 36,8 kW (50 LE) / 29,4 kW (40 LE) teljesítményű hajómotorok osztályában használnak –, hengerenként négy szeleppel, valamint a magas fordulatszám-tartományban maximális hatékonyságra optimalizált légbeszívó rendszerrel.
A motor tervezése során a Suzuki mérnökei a mechanikai hatékonyság javítására is törekedtek. Minden egyes alkatrészt elemeztek és újraterveztek, hogy a hatékonyság növelése érdekében csökkentsék a mechanikai veszteségeket. Az új olajszivattyú-kialakítás például hatékonyabbá teszi a belső olajáramlást, így a mozgó alkatrészek kenése jobb, miközben a szivattyú kevesebb energiát használ. Ez a motor más területein is csökkentett mechanikai veszteségekkel együtt hozzájárul a jobb üzemanyag-hatékonysághoz.

Suzuki's Lean Burn technológia

A Suzuki Lean Burn technológia egy intelligens rendszer, amely figyeli a motor teljesítményét és az üzemi körülményeket, és képes kiszámítani a várható üzemanyag-szükségletet, miközben hígabb üzemanyag-keveréket juttat a motorba. Ez a rendszer, amelyet először a DF90A/80A/70A, majd később a DF60A modellekben vezettek be, figyelemre méltó javulást biztosít az üzemanyag-fogyasztásban az alacsony fordulatszámú működéstől egészen az utazósebességig, amelyben a legtöbbet használják a hajómotort. A Suzuki belső tesztjei azt mutatják, hogy közepes fordulatszámon a DF50A 23%-kal jobb üzemanyag-fogyasztást ér el, mint elődje.

Elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezés

A Suzuki úttörő szerepet játszik az elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezésnek a négyütemű hajómotorokban történő alkalmazásában. Ez a fejlett, bevált rendszer a motor kulcsfontosságú területein elhelyezett érzékelőkből gyűjti és dolgozza fel a működési adatokat, majd valós időben kiszámítja a motor számára szükséges optimális üzemanyag- és levegőmennyiséget. A hajósok számára nagy előnyt jelent a zökkenőmentes indítás, a maximális működési hatékonyság, a kiváló üzemanyag-fogyasztás és a csökkentett károsanyag-kibocsátás.

Karbantartásmentes vezérműlánc

A DF50A és a DF40A az egyetlen olyan 36,8 kW (50 LE) / 29,4 kW (40 LE) teljesítményű hajómotor, amely vezérműláncot alkalmaz. Az önfeszítő lánc olajfürdőben fut, karbantartást nem igényel, így a hajósokat hosszú éveken át megbízhatóan szolgálja ki.

Nagy kapacitású, 19 A-es generátor

A DF50A és DF40A nagy teljesítményű, 19 A-es generátorral van felszerelve, amely még alacsony, 1000 fordulat/perc fordulatszámon járó motor esetén is képes kb. 11,5 A áramot termelni. Normál körülmények között ez elegendő teljesítmény ahhoz, hogy a gyakrabban használt hajózási elektronikai eszközöket ellássa elektromos árammal.

Csak a legjobb elég jó

Büszkék vagyunk arra, hogy a 2012-es Londoni Olimpiai és Paralimpiai Játékok vitorlásversenyének kizárólagos beszállítói voltunk, és a DF40A volt az egyik modell, amelyet ezen a rangos eseményen használtak.

TELJESÍTMÉNY
  • 2-STAGE GEAR REDUCTION
EGYSZERŰSÉG ÉS KÉNYELEM
  • SUZUKI TROLL MODE SYSTEM*
MEGBÍZHATÓSÁG
  • SUZUKI ANTI-CORROSION FINISH
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
GAZDASÁGOS
  • LEAN BURN CONTROL SYSTEM

 

Karbantartást nem igénylő vezérműlánc

A DF50A és DF40A az egyetlen olyan 36,8 kW (50 LE) / 29,4 kW (40 LE) teljesítményű hajómotor, amelyben vezérműlánc biztosítja a vezérlést. A lánc olajfürdőben fut, önfeszítő, karbantartást nem igényel, így hosszú éveken át tudja megbízhatóan kiszolgálni a hajósokat.

Picture of Maintenance Free Timing Chain
Elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezés

A Suzuki úttörő szerepet játszott az elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezésnek a négyütemű hajómotorokban történő alkalmazásában. Ez a fejlett, bevált rendszer a motor fontosabb pontjain elhelyezett érzékelőkből gyűjti és feldolgozza a működési adatokat, majd valós időben kiszámítja a motor számára szükséges optimális üzemanyag- és levegőmennyiséget. A hajósok számára ez a simább indítást, maximális működési hatékonyságot, kiváló üzemanyag-fogyasztást, valamint csökkentett károsanyag-kibocsátást jelent.

Suzuki Lean Burn technológia

Ez az intelligens üzemanyag-szabályozó rendszer a motor teljesítménye és az üzemi körülmények alapján képes kiszámítani a várható üzemanyag-szükségletet, és így takarékosabb üzemanyag-keveréket juttat a motorba. Az eredmény figyelemre méltó javulás az üzemanyag-fogyasztásban.

Nagy mechanikai hatékonyságú, 12 szelepes DOHC motor

A mérnökök a DF50A és DF40A motorját a Suzuki bevált, háromhengeres, soros, 12 szelepes motorjára alapozták. Ez a nagy teljesítményű motor 941 cm3 lökettérfogatú, és DOHC erőforrással rendelkezik – ez az egyetlen DOHC motor, amelyet a 36,8 kW (50 LE) / 29,4 kW (40 LE) teljesítményű hajómotorok osztályában használnak, hengerenként négy szeleppel, valamint a magas fordulatszám-tartományban maximális hatékonyságra optimalizált légbeszívó rendszerrel. A motor tervezése során a Suzuki mérnökei a mechanikai hatékonyság javítására is törekedtek. Minden egyes alkatrészt elemeztek és újraterveztek, hogy a hatékonyság növelése érdekében csökkentsék a mechanikai veszteségeket. Az új olajszivattyú-kialakítás például hatékonyabbá teszi a belső olajáramlást, így a mozgó alkatrészek kenése jobb, miközben a szivattyú kevesebb energiát használ. Ez a motor más területein is csökkentett mechanikai veszteségekkel együtt hozzájárul a jobb üzemanyag-hatékonysághoz. .

Diagram of Mechanically Efficient DOHC 12-Valve Engin
Suzuki indítástámogató rendszer

A Suzuki indítástámogató rendszere gyors és könnyű indítást biztosít. Nem kell elfordítva tartani a kulcsot: csak fordítsa el egyszer, és az önindító addig fog működni, amíg a motor el nem indul. A rendszer így simább és jobb indítást biztosít.

Diagram of Suzuki Easy Start System
Nagy kapacitású, 19 A-es generátor

A DF50A és DF40A nagy teljesítményű, 19 A-es generátorral van felszerelve, amely még alacsony, 1000 fordulat/perc fordulatszámon járó motor esetén is képes kb. 11,5 A áramot termelni. Normál körülmények között ez elegendő teljesítmény ahhoz, hogy a gyakrabban használt hajózási elektronikai eszközöket ellássa elektromos árammal.

Diagram of Large capacity 19A Alternator
Tisztább, hatékonyabb működés

A Suzuki fejlett négyütemű technológiája tisztább és hatékonyabb működést biztosít, így a hajómotorok megfelelnek az Európai Parlament és a Tanács kedvtelési célú vízi járművek kibocsátási szabványairól (kipufogógáz- és zajszintek) szóló 2003/44/EK irányelvének, továbbá háromcsillagos besorolást kaptak a California Air Resources Board (CARB) szervezettől.

A Suzuki korróziógátló rendszere

A Suzuki saját fejlesztésű korróziógátló bevonattal védi a hajómotorokat. Közvetlenül az alumínium felületre felhordva maximális kötést biztosít a bevonat és a felület között, ezáltal magas fokú védelmet nyújt és tartósságot kölcsönöz a sós víznek folyamatosan kitett alkatrészeknek.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

 

Műszaki adatok:
AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) S: 381 L: 508
INDÍTÓRENDSZER Elektromos
TÖMEG (KG)*1 S: 102 L: 104
VEZÉRLÉS TÍPUSA DOHC, 12 szeleppel
ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezés
HENGEREK SZÁMA 3
HENGERŰRTARTALOM (CM3) 941
FURAT X LÖKET (MM) 72,5 x 76
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 29,4 (40)
MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5000–6000
KORMÁNYZÁS Távvezérlés
FOJTÁS -
OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 2,7
ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) 25 (opcionális)
GYÚJTÁSRENDSZER Tranzisztoros
GENERÁTOR 12 V 19 A
MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos
DÖNTÉS MÓDJA Szervomotoros (power trim)
ÁTTÉTEL 2,27:1
VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra)
KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó
HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* 9”–17”


Értékesítés:

Köleséri Klára
Telefon: +36 (59) 520750 / 13-as mellék
Mobil: +36 (30) 2175270 
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

 

Német Sándor
Telefon: +36 (59) 520750 / 15-ös mellék
Mobil: +36 (30) 9712133
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Adatok
Hengerek száma:
S3
Hengerűrtartalom (cm³):
941
Teljesítmény (Le):
40
Tömeg:
104 kg/db
Suzuki DF 40A Hajómotor
Suzuki DF 40A Hajómotor
2 080 400 Ft
Webáruház készítés