Értékesítő kollégáink minden kérdésében segítenek: Köleséri Klára: +3630 217 5270; Német Sándor: +3630 971 2133; email: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Suzuki DF 325A Hajómotor

Cikkszám: 
DF325A

Suzuki DF 325A Hajómotor

                                   

PDF Katalógus


 

Hajómotor változatok:

S: Ajánlott fartükör-magasság 381 mm
L: Ajánlott fartükör-magasság 508 mm
X: Ajánlott fartükör-magasság 635 mm
XX: Ajánlott fartükör-magasság 762 mm
E: Elektromos Önindító, Kormányrúd
R: Elektromos Önindító, Távirányítás
T: Elektromos Önindító, Távirányítás és Szervo Trimelés, Kiemelés
Z: Ellentétes Forgásirány
P: Változtatható Forgásirány
TH: Kézikaros Változat

10 442 300 Ft
Részletek
A SUZUKI ELSŐ INTEGRÁLT KORMÁNYRENDSZERE

 

■ A felszerelést követően a motorteknő letisztult, zavaró elemek nélküli lesz
Az integrált kormányrendszer lehetővé teszi a külső hidraulikus munkahenger nélküli szerelést, ami letisztult, zavaró elemek nélküli motorteknőt eredményez. .

 

■ Megakadályozza, hogy előrebillentéskor a hajómotor hozzáérjen a hajótesthez.
A hagyományos külső hidraulikus munkahenger esetében előfordul, hogy a munkahenger a hajótest típusától függően beleütközhet a hajótestbe. Az integrált kormányrendszer azonban megszünteti ezt a problémát, és különféle hajótestekre is egyszerűen felszerelhető. .

TOVÁBBFEJLESZTETT HAJTÓMŰHÁZ

■ Alacsonyabb hőmérsékletű hajtóműolaj
A megbízhatóbb működés érdekében optimalizálták a hajtóműolaj keringését, aminek köszönhetően a hajtóműolaj kevésbé melegszik.

■ Megnövelt végsebesség
A frontális keresztmetszet 4%-os csökkentésével egyidejűleg a végsebesség több mint 2%-kal nő.* .

■ Új mechanizmus a hajtóműolaj cseréjére
A speciális leeresztő csőnek köszönhetően a hajtóműolaj a hajó felemelése nélkül, olajcső segítségével cserélhető.

■ Kompatibilis a hagyományos modellekkel
A továbbfejlesztett hajtóműházat tartalmazó alsó egység kompatibilis a hagyományos DF350A/DF325A/DF300B modellekkel, és valamennyi modellünk alapfelszereltségként tartalmazza (DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B).

■ Jobb üzemanyag-hatékonyság
Az új, továbbfejlesztett hajtóműház hozzájárul a jobb üzemanyag-hatékonysághoz

■ Kevesebb hajtóműolaj
Az áttervezett hajtóműháznak köszönhetően a hajtóműolaj mennyisége 3,2 literről 2,8 literre csökkent.

 

Állítható szelepvezérlő rendszer (VVT)

Az állítható szelepvezérlés a Suzuki számos csúcskategóriás hajómotorjánál használatos, mivel nagy előnye, hogy megtartja a négyütemű technológia előnyeit, miközben a motor teljes fordulatszám-tartományában nagy teljesítményt nyújt. A rendszer egy innovatív vezérműprofilt kapott, amely maximális teljesítményleadást tesz lehetővé nagy fordulatszámon. Az állítható szelepvezérlő rendszer a vezérműtengelyen keresztül módosítja a beszívási időket, ezáltal optimalizált működést ér el az alacsony és közepes fordulatszám-tartományban. Ez lehetővé teszi, hogy a motor a teljes működési tartományban maximális teljesítményt nyújtson, miközben a jobb gyorsulás érdekében az alacsonytól a közepesig terjedő fordulatszám-tartományban nagyobb nyomatékot adjon le. Maga a folyamat teljesen automatikus; a kezelő pedig élvezheti az erőt és a teljesítményt.

Billentéshatároló rendszer

A hajó és a motor billentés esetén esetlegesen bekövetkező károsodástól való védelme érdekében mindkét motoron van egy felhasználó által állítható billentéshatároló kapcsoló, amely megakadályozza, hogy a motor egy előre meghatározott ponton túl dőljön.

Diagram of Tilt Limit System
Suzuki vízérzékelő rendszer

Az üzemanyagba kerülő víz számos problémához – pl. rossz hatásfokú égéshez, gyenge motorteljesítményhez, korrózióhoz – vezet. A DF300AP/250AP az első olyan Suzuki hajómotor, amelyben vízérzékelő működik; a vízérzékelő üzemanyagszűrő segít megvédeni a motort a nedvességtől oly módon, hogy vizuálisan és hanggal is riasztja a vezetőt, ha víz került az üzemanyagba..


LEÍRÁS

A vízérzékelő üzemanyagszűrő segít megvédeni a motort a nedvességtől; a rendszer vizuálisan és hanggal is riasztja a vezetőt, ha víz került az üzemanyagba.


ELŐNYE

Kiküszöböli a rossz hatékonyságú égést, az alacsony leadott teljesítményt, valamint megelőzi a korróziót.

Picture of Suzuki Water Detecting System
Csendes működés

A Suzuki négyütemű hajómotorok régóta híresek csendes működésükről. A Suzuki mérnökei sokat sokat dolgoznak azon, hogy a hajómotorok működését a lehető legcsendesebbé tegyék. A DF200A és egy konkurens 147 kW-os (200 LE) teljesítményű soros, négyütemű hajómotor közötti zajszint-összehasonlító teszt eredményei azt mutatták, hogy a DF200A egyértelműen csendesebben működik, mint a versenytársa.

Diagram of Quiet Operation
Nagy teljesítményű „Big Block” motor

Az új DF200A tervezése során a fő cél az volt, hogy a hajósok a DF200-as, V6-os hajómotor teljesítményét kapják egy kisebb méretű, könnyebb, négyhengeres motortól. Ehhez a Suzuki mérnökei a DF150/175 motorokban használt 2,9 literes soros négyhengeres blokkból indultak ki, és a „Big Block” konstrukciót egy hengerenként négyszelepes DOHC motorral, 10,2:1-es sűrítési aránnyal fejlesztették tovább. A motor ezen kívül állítható szelepvezérléssel (VVT), többlépcsős töltéssel és 32-bites fedélzeti számítógéppel rendelkezik. A végeredmény egy olyan hajómotor, amely 30 kg-mal kevesebbet nyom, mint a V6-os változata, így kiváló választás horgászhajókhoz és más könnyű hajótestekhez. Ugyancsak remek választás lehet azok számára is, akik a régebbi, kétütemű, V6-os motorral szerelt hajójukat szeretnék korszerűsíteni.

A Suzuki Lean Burn technológia - DF300AP

A Suzuki innovatív Lean Burn technológiáját először a DF90A/80A/70A modellekben alkalmazták, és az újdonságot a hajósok és a média egyaránt nagy elismeréssel fogadta. A rendszer az üzemi körülmények alapján előre kiszámítja az üzemanyag-szükségletet, így takarékosabb üzemanyag-légkeverékkel látja el a motort. Ennek előnyei széles üzemi tartományban érvényesülnek: a Lean Burn az alacsony fordulatszámú működéstől az utazósebességen történő hajózásig egyaránt jelentősen jobb üzemanyag-hatékonyságot biztosít. Ez a megoldás a Suzuki precíziós vezérlésű elektronikus fojtószelep- és fokozatváltás-vezérlő rendszerrel kombinálva lehetővé teszi, hogy a kezelő egyenletesen és precízen tudja szabályozni a motorfordulatszámot, ezáltal jelentősen jobb üzemanyag-hatékonyság érhető el. Ez a kombináció emellett a teljes fordulatszám-tartományban zökkenőmentes erőátvitelt biztosít. A belső tesztek eredményei azt mutatják, hogy a DF300AP modell 14%-kal gazdaságosabb az elődjénél, anélkül, hogy ez az eredeti, Lean Burn technológiával még nem rendelkező DF140-hez képest a teljesítmény rovására menne.

Diagram of Suzuki's Lean Burn Control System
A megjelenített adatokat egységes körülmények között végzett belső tesztelés során mérték. Az eredmények eltérő üzemi feltételek (a hajótest kialakítása, mérete, tömege, időjárás stb.) esetén eltérhetnek.
Kettős vízbeömlő nyílás

A motor hűtését az alsó egység alján elhelyezett vízbelépő nyílásokon beáramló víz biztosítja. A lent elhelyezett kettős beömlőnyílásokon több víz áramlik a motorba, ezáltal nő a hűtés hatásfoka. Az elülső vízbeömlőnyílás a hajtóműház orrán kapott helyet, így nagyobb a belépő vízmennyiség, különösen nagy sebesség esetén. A második beömlőnyílás szintén alacsonyan helyezkedik el, ami lehetővé teszi a DF300AP/250AP hajómotorok számára a sekélyvízi használatot is.

Diagram of Two-way Water Inlet

 

Műszaki adatok:
AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) X: 638 XX: 762
INDÍTÓRENDSZER Elektromos
MOTOR TÍPUSA 24-szelepes DOHC 55°-os V6-os
TÖMEG (KG)*1 X: 330 XX: 339
VEZÉRMŰ HAJTÁSA Állítható szelepvezérlésű, lánc
ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Elektronikus üzemanyag-befecskendezés
HENGEREK SZÁMA 6
HENGERŰRTARTALOM (CM3) 4390
FURAT X LÖKET (MM) 98 x 97
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 257,4 (350)
MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5700–6300
KORMÁNYZÁS Távvezérlés
OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 8
GYÚJTÁSRENDSZER Tranzisztoros
GENERÁTOR 12 V 54 A
MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos
DÖNTÉS MÓDJA Szervomotoros (power trim)
ÁTTÉTEL 2,29:1
VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra) elektronikus vezérlésű
KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó
HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* Első: 3 x 15,5 x 19,5 - 31,5
Hátsó: 3 x 15,5 x 19,5 - 31,5


Értékesítés:

Köleséri Klára
Telefon: +36 (59) 520750 / 13-as mellék
Mobil: +36 (30) 2175270 
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

 

Német Sándor
Telefon: +36 (59) 520750 / 15-ös mellék
Mobil: +36 (30) 9712133
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Adatok
Hengerek száma:
V6
Hengerűrtartalom (cm³):
4390
Teljesítmény (Le):
325
Tömeg:
330 kg/db
Suzuki DF 325A Hajómotor
Suzuki DF 325A Hajómotor
10 442 300 Ft
Webáruház készítés