Értékesítő kollégáink minden kérdésében segítenek: Köleséri Klára: +3630 217 5270; Német Sándor: +3630 971 2133; email: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Suzuki DF 30A Hajómotor

Cikkszám: 
DF30A

Suzuki DF 30A Hajómotor

    


 

Hajómotor változatok:

S: Ajánlott fartükör-magasság 381 mm
L: Ajánlott fartükör-magasság 508 mm
X: Ajánlott fartükör-magasság 635 mm
XX: Ajánlott fartükör-magasság 762 mm
E: Elektromos Önindító, Kormányrúd
R: Elektromos Önindító, Távirányítás
T: Elektromos Önindító, Távirányítás és Szervo Trimelés, Kiemelés
Z: Ellentétes Forgásirány
P: Változtatható Forgásirány
TH: Kézikaros Változat

1 861 400 Ft
Részletek
Új generációs üzemanyag-befecskendező rendszer (akkumulátor nélküli befecskendezés)

Az üzemanyag-ellátásért a Suzuki Lean Burn technológia és az akkumulátor nélküli üzemanyag-befecskendező felel, amelyek együttesen jelentősen javítják az üzemanyag-hatékonyságot, miközben nagy erőt és teljesítményt biztosítanak.

Görgős szelephimbák a kategóriában elsőként

Kategóriaelsőként mindkettőnek jellemzője a súrlódáscsökkentő görgős szelephimba és az eltolt főtengely, ami simább működést és nagyobb mechanikai hatékonyságot eredményez.

LED-es motorfigyelő kijelzők

A LED-es motorfigyelő rendszer révén a kezelő egyetlen pillantással áttekintheti a motor működési állapotát.

Alacsonyabb károsanyag-kibocsátás, hatékony működés

A Suzuki rendkívül hatékony négyütemű technológiái alacsonyabb károsanyag-kibocsátást eredményeznek, amelynek köszönhetően az olyan hajómotorok, mint a DF25A/30A megfelelnek a világ néhány legszigorúbb károsanyag-kibocsátási szabványának *1 (pl. EURO 1 kibocsátási szabványt – EU 2003/44EK irányelv**2), és háromcsillagos minősítést kaptak a California Air Resources Board (CARB) szervezettől.

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSION
  1. Az emissziós szabványoknak való megfelelés régiótól függ.
  2. Az uniós kibocsátási szabványokat (kipufogógáz- és zajszintek) az Európai Parlament és a Tanács határozza meg.
  • A 18,4 kW (25 LE) / 22,1 kW (30 LE) teljesítményű négyütemű hajómotorok kategóriájának legkönnyebb hajómotorjai.**3.
  • A Lean Burn technológia és az akkumulátor nélküli üzemanyag-befecskendezés a kategóriában a legjobb üzemanyag-hatékonyságot biztosítja.
  • A kategóriában elsőként a görgős szelephimbákkal rendelkezik, amelyek simább működést biztosítanak, és csökkentik a súrlódást.
  • Az eltolt főtengely a simább dugattyúmozgásnak köszönhetően nagyobb működési hatékonyságot biztosít.
  • A közvetlen légbeszívás és szellőztetés hűvösebb levegőt juttat a motorba, így nagyobb hatékonyságot eredményez.
  • A LED-es motorfigyelő kijelzők folyamatosan tájékoztatják a kezelőt az üzemi körülményekről.

*3:2014. februári, belső teszteredmények..

MEGBÍZHATÓSÁG
  • SUZUKI ANTI-CORROSION FINISH
GAZDASÁGOS
  • LEAN BURN CONTROL SYSTEM
  • BATTERY-LESS ELECTRONIC FUEL INJECTION

 

Suzuki Lean Burn technológia

Ez az intelligens üzemanyag-szabályozó rendszer a motor teljesítménye és az üzemi körülmények alapján képes kiszámítani a várható üzemanyag-szükségletet, és így takarékosabb üzemanyag-keveréket juttat a motorba. Az eredmény figyelemre méltó javulás az üzemanyag-fogyasztásban.

Eltolt főtengely

A főtengelynek a henger középpontjához viszonyított excentrikus elhelyezése csökkenti a hengerfallal szembeni oldalirányú nyomást, ahogy a dugattyú felfelé és lefelé mozog a hengerben. A végeredmény egyenletesebb dugattyúmozgás, és ezáltal hatékonyabb, csendesebb működés.

Diagram of Offset Crankshaft
Új generációs üzemanyag-befecskendező rendszer (akkumulátor nélküli befecskendezés)

A figyelemreméltóan kompakt és könnyű üzemanyag-befecskendező rendszert úgy tervezték, hogy az – szükségtelen terjedelem és súly hozzáadása nélkül – illeszkedjék a hajómotorokba. Akkumulátor nélkül üzemeltethető, ráadásul minden körülmények között gyorsabb indítást, egyenletesebb működést és jobb gyorsulást biztosít.

Kategóriájának legkönnyebb modelljei *4

A 18,4 kW (25 LE) / 22,1 kW (30 LE) teljesítményű négyütemű hajómotorok kategóriájának legkönnyebb hajómotorjai.*4

*4 2014. februári, belső teszteredmények.

Könnyű, berántós indítás

Az üzemanyag-befecskendezés könnyebb indítást tesz lehetővé, de a Suzuki még egy lépéssel tovább ment, és egy nagyon könnyű berántós indítót épített ezekbe a hajómotorokba. A kisebb húzóerőt igénylő berántós indítórendszer gyors és egyszerű indítást tesz lehetővé.

Picture of Easy Start Recoil
Közvetlen légbeszívás, motorszellőzést elősegítő burkolat

A motor burkolatának kialakítása miatt a közvetlen légbeszívás egyenletesebb, hidegebb légáramot biztosít, emiatt a motor hatékonyabban működik. Mindez az újonnan kifejlesztett légszűrővel együtt kis hengerűrtartalom mellett is nagyobb teljesítményleadást tesz lehetővé.

Diagram of Direct Intake And Engine Cover Ventilation

A forgó lendkerék segít csökkenteni a motorburkolaton belüli hőmérsékletet azáltal, hogy kivezeti a meleg levegőt a berántófedél, a belső légbeömlőnyílás, valamint a motor felső burkolata felől.

Diagram of Direct Intake And Engine Cover Ventilation
LED-es motorfigyelő kijelzők

A LED-es motorfigyelő rendszer három LED segítségével tájékoztatja a kezelőt az aktuális üzemi körülményekről. A LED-ek jól látható helyen találhatók, és egy pillantással könnyen érthető felügyeletet biztosítanak, hogy a kezelő a kellemes hajózási élményre koncentrálhasson.

Picture of Engine Monitoring LED Indicators
Frissvizes vízbeömlő nyílás

Annak érdekében, hogy megóvja a motort a motor hűtőrendszerében felhalmozódó só, homok és szennyeződések okozta károktól, a hajómotorokat könnyen hozzáférhető frissvizes vízbeömlő nyílással látták el, aminek köszönhetően a hűtőrendszer igen kényelmesen és egyszerűen átöblíthető.

Picture of Engine Flush Port
Görgős szelephimbák a kategóriában elsőként

Ezek az első olyan hajómotorok a saját osztályukban, amelyek mind a szívó-, mind a kipufogószelepeknél csapágyas görgőket alkalmaznak a vezérműtengely felé eső oldalon. A görgő a hagyományos csúszásról gördülésesre változtatja az érintkezést a vezérműtengely és a szelephimba között, ezáltal minimálisra csökkenti a súrlódást a szelephimba működésében.

Diagram of First In Class With Roller Rocker Arms

Közvetlen légbeszívás, motorszellőzést elősegítő burkolat
A motor burkolatának kialakítása miatt a közvetlen légbeszívás egyenletesebb, hidegebb légáramot biztosít, emiatt a motor hatékonyabban működik. Mindez az újonnan kifejlesztett légszűrővel együtt kis hengerűrtartalom mellett is nagyobb teljesítményleadást tesz lehetővé. A forgó lendkerék segít csökkenteni a motorburkolaton belüli hőmérsékletet azáltal, hogy kivezeti a meleg levegőt a berántófedél, a belső légbeömlőnyílás, valamint a motor felső burkolata felől.
Műszaki adatok:
AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) S: 381 L: 508
INDÍTÓRENDSZER Elektromos/kézi
TÖMEG (KG)*1 S: 62 L: 63
VEZÉRLÉS TÍPUSA OHC
ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Akkumulátor nélküli, elektronikusan vezérelt, hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés
HENGEREK SZÁMA 3
HENGERŰRTARTALOM (CM3) 490
FURAT X LÖKET (MM) 60,4 x 57,0
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 22,1 (30)
MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5300–6300
KORMÁNYZÁS Kormányrúd
FOJTÁS -
OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 1,5
ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) 25
GYÚJTÁSRENDSZER Digitális CDI (elektronikus gyújtás)
GENERÁTOR 12 V 14 A
MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos
DÖNTÉS MÓDJA Kézi emelőkaros
ÁTTÉTEL 2,09:1
VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra)
KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó
HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* 9”–15”


Értékesítés:

Köleséri Klára
Telefon: +36 (59) 520750 / 13-as mellék
Mobil: +36 (30) 2175270 
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

 

Német Sándor
Telefon: +36 (59) 520750 / 15-ös mellék
Mobil: +36 (30) 9712133
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Adatok
Hengerek száma:
S3
Hengerűrtartalom (cm³):
490
Teljesítmény (Le):
30
Tömeg:
63 kg/db
Suzuki DF 30A Hajómotor
Suzuki DF 30A Hajómotor
1 861 400 Ft
Webáruház készítés