VIDEO
Új generációs üzemanyag-befecskendező rendszer (akkumulátor nélküli befecskendezés)
Az üzemanyag-ellátásért a Suzuki Lean Burn technológia és az akkumulátor nélküli üzemanyag-befecskendező felel, amelyek együttesen jelentősen javítják az üzemanyag-hatékonyságot, miközben nagy erőt és teljesítményt biztosítanak.
Görgős szelephimbák a kategóriában elsőként
Kategóriaelsőként mindkettőnek jellemzője a súrlódáscsökkentő görgős szelephimba és az eltolt főtengely, ami simább működést és nagyobb mechanikai hatékonyságot eredményez.
LED-es motorfigyelő kijelzők
A LED-es motorfigyelő rendszer révén a kezelő egyetlen pillantással áttekintheti a motor működési állapotát.
Alacsonyabb károsanyag-kibocsátás, hatékony működés
A Suzuki rendkívül hatékony négyütemű technológiái alacsonyabb károsanyag-kibocsátást eredményeznek, amelynek köszönhetően az olyan hajómotorok, mint a DF25A/30A megfelelnek a világ néhány legszigorúbb károsanyag-kibocsátási szabványának *1 (pl. EURO 1 kibocsátási szabványt – EU 2003/44EK irányelv**2 ), és háromcsillagos minősítést kaptak a California Air Resources Board (CARB) szervezettől.
Az emissziós szabványoknak való megfelelés régiótól függ.
Az uniós kibocsátási szabványokat (kipufogógáz- és zajszintek) az Európai Parlament és a Tanács határozza meg.
A 18,4 kW (25 LE) / 22,1 kW (30 LE) teljesítményű négyütemű hajómotorok kategóriájának legkönnyebb hajómotorjai.**3 .
A Lean Burn technológia és az akkumulátor nélküli üzemanyag-befecskendezés a kategóriában a legjobb üzemanyag-hatékonyságot biztosítja.
A kategóriában elsőként a görgős szelephimbákkal rendelkezik, amelyek simább működést biztosítanak, és csökkentik a súrlódást.
Az eltolt főtengely a simább dugattyúmozgásnak köszönhetően nagyobb működési hatékonyságot biztosít.
A közvetlen légbeszívás és szellőztetés hűvösebb levegőt juttat a motorba, így nagyobb hatékonyságot eredményez.
A LED-es motorfigyelő kijelzők folyamatosan tájékoztatják a kezelőt az üzemi körülményekről.
*3: 2014. februári, belső teszteredmények..
Suzuki Lean Burn technológia
Ez az intelligens üzemanyag-szabályozó rendszer a motor teljesítménye és az üzemi körülmények alapján képes kiszámítani a várható üzemanyag-szükségletet, és így takarékosabb üzemanyag-keveréket juttat a motorba. Az eredmény figyelemre méltó javulás az üzemanyag-fogyasztásban.
Eltolt főtengely
A főtengelynek a henger középpontjához viszonyított excentrikus elhelyezése csökkenti a hengerfallal szembeni oldalirányú nyomást, ahogy a dugattyú felfelé és lefelé mozog a hengerben. A végeredmény egyenletesebb dugattyúmozgás, és ezáltal hatékonyabb, csendesebb működés.
Új generációs üzemanyag-befecskendező rendszer (akkumulátor nélküli befecskendezés)
A figyelemreméltóan kompakt és könnyű üzemanyag-befecskendező rendszert úgy tervezték, hogy az – szükségtelen terjedelem és súly hozzáadása nélkül – illeszkedjék a hajómotorokba. Akkumulátor nélkül üzemeltethető, ráadásul minden körülmények között gyorsabb indítást, egyenletesebb működést és jobb gyorsulást biztosít.
Kategóriájának legkönnyebb modelljei *4
A 18,4 kW (25 LE) / 22,1 kW (30 LE) teljesítményű négyütemű hajómotorok kategóriájának legkönnyebb hajómotorjai.*4
*4 2014. februári, belső teszteredmények.
Könnyű, berántós indítás
Az üzemanyag-befecskendezés könnyebb indítást tesz lehetővé, de a Suzuki még egy lépéssel tovább ment, és egy nagyon könnyű berántós indítót épített ezekbe a hajómotorokba. A kisebb húzóerőt igénylő berántós indítórendszer gyors és egyszerű indítást tesz lehetővé.
Közvetlen légbeszívás, motorszellőzést elősegítő burkolat
A motor burkolatának kialakítása miatt a közvetlen légbeszívás egyenletesebb, hidegebb légáramot biztosít, emiatt a motor hatékonyabban működik. Mindez az újonnan kifejlesztett légszűrővel együtt kis hengerűrtartalom mellett is nagyobb teljesítményleadást tesz lehetővé.
A forgó lendkerék segít csökkenteni a motorburkolaton belüli hőmérsékletet azáltal, hogy kivezeti a meleg levegőt a berántófedél, a belső légbeömlőnyílás, valamint a motor felső burkolata felől.
LED-es motorfigyelő kijelzők
A LED-es motorfigyelő rendszer három LED segítségével tájékoztatja a kezelőt az aktuális üzemi körülményekről. A LED-ek jól látható helyen találhatók, és egy pillantással könnyen érthető felügyeletet biztosítanak, hogy a kezelő a kellemes hajózási élményre koncentrálhasson.
Frissvizes vízbeömlő nyílás
Annak érdekében, hogy megóvja a motort a motor hűtőrendszerében felhalmozódó só, homok és szennyeződések okozta károktól, a hajómotorokat könnyen hozzáférhető frissvizes vízbeömlő nyílással látták el, aminek köszönhetően a hűtőrendszer igen kényelmesen és egyszerűen átöblíthető.
Görgős szelephimbák a kategóriában elsőként
Ezek az első olyan hajómotorok a saját osztályukban, amelyek mind a szívó-, mind a kipufogószelepeknél csapágyas görgőket alkalmaznak a vezérműtengely felé eső oldalon. A görgő a hagyományos csúszásról gördülésesre változtatja az érintkezést a vezérműtengely és a szelephimba között, ezáltal minimálisra csökkenti a súrlódást a szelephimba működésében.
Közvetlen légbeszívás, motorszellőzést elősegítő burkolat A motor burkolatának kialakítása miatt a közvetlen légbeszívás egyenletesebb, hidegebb légáramot biztosít, emiatt a motor hatékonyabban működik. Mindez az újonnan kifejlesztett légszűrővel együtt kis hengerűrtartalom mellett is nagyobb teljesítményleadást tesz lehetővé. A forgó lendkerék segít csökkenteni a motorburkolaton belüli hőmérsékletet azáltal, hogy kivezeti a meleg levegőt a berántófedél, a belső légbeömlőnyílás, valamint a motor felső burkolata felől. Műszaki adatok: AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) S: 381 L: 508 INDÍTÓRENDSZER Elektromos/kézi TÖMEG (KG)*1 S: 62 L: 63 VEZÉRLÉS TÍPUSA OHC ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Akkumulátor nélküli, elektronikusan vezérelt, hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés HENGEREK SZÁMA 3 HENGERŰRTARTALOM (CM3) 490 FURAT X LÖKET (MM) 60,4 x 57,0 MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 22,1 (30) MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5300–6300 KORMÁNYZÁS Kormányrúd FOJTÁS - OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 1,5 ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) 25 GYÚJTÁSRENDSZER Digitális CDI (elektronikus gyújtás) GENERÁTOR 12 V 14 A MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos DÖNTÉS MÓDJA Kézi emelőkaros ÁTTÉTEL 2,09:1 VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra) KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* 9”–15”
Értékesítés: