VIDEO
GEKI: A KETTÉVÁLÓ TENGER
A DF350A és DF325A hajómotorok 2017-es megjelenésével a Suzuki tovább tökéletesítette termékeinek műszaki színvonalát azzal a céllal, hogy ügyfelei számára utolérhetetlen vízi élményeket nyújtson. A Suzuki most továbbfejlesztette a meglévő csúcsmodelleket (DF350A / 325A / 300B), és új műszaki megoldásokat fejlesztett ki annak érdekében, hogy emelje a tétet, és továbbra is őrizze piacvezető pozícióját. A Suzuki a jövőben is tovább fog fejlődni, hogy még kényelmesebb hajózási élményt nyújtson vásárlói számára. A Suzuki most továbbfejlesztette a meglévő csúcsmodelleket (DF350A / 325A / 300B), és új műszaki megoldásokat fejlesztett ki annak érdekében, hogy emelje a tétet, és továbbra is őrizze piacvezető pozícióját. A Suzuki a jövőben is tovább fog fejlődni, hogy még kényelmesebb hajózási élményt nyújtson vásárlói számára.
A SUZUKI ELSŐ INTEGRÁLT KORMÁNYRENDSZERE
■ A felszerelést követően a motorteknő letisztult, zavaró elemek nélküli lesz Az integrált kormányrendszer lehetővé teszi a külső hidraulikus munkahenger nélküli szerelést, ami letisztult, zavaró elemek nélküli motorteknőt eredményez. .
■ Megakadályozza, hogy előrebillentéskor a hajómotor hozzáérjen a hajótesthez. A hagyományos külső hidraulikus munkahenger esetében előfordul, hogy a munkahenger a hajótest típusától függően beleütközhet a hajótestbe. Az integrált kormányrendszer azonban megszünteti ezt a problémát, és különféle hajótestekre is egyszerűen felszerelhető. .
TOVÁBBFEJLESZTETT HAJTÓMŰHÁZ
■ Alacsonyabb hőmérsékletű hajtóműolaj A megbízhatóbb működés érdekében optimalizálták a hajtóműolaj keringését, aminek köszönhetően a hajtóműolaj kevésbé melegszik.
■ Megnövelt végsebesség A frontális keresztmetszet 4%-os csökkentésével egyidejűleg a végsebesség több mint 2%-kal nő.* .
■ Új mechanizmus a hajtóműolaj cseréjére A speciális leeresztő csőnek köszönhetően a hajtóműolaj a hajó felemelése nélkül, olajcső segítségével cserélhető.
■ Kompatibilis a hagyományos modellekkel A továbbfejlesztett hajtóműházat tartalmazó alsó egység kompatibilis a hagyományos DF350A/DF325A/DF300B modellekkel, és valamennyi modellünk alapfelszereltségként tartalmazza (DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B).
■ Jobb üzemanyag-hatékonyság Az új, továbbfejlesztett hajtóműház hozzájárul a jobb üzemanyag-hatékonysághoz
■ Kevesebb hajtóműolaj Az áttervezett hajtóműháznak köszönhetően a hajtóműolaj mennyisége 3,2 literről 2,8 literre csökkent.
Állítható szelepvezérlő rendszer (VVT)
Az állítható szelepvezérlés a Suzuki számos csúcskategóriás hajómotorjánál használatos, mivel nagy előnye, hogy megtartja a négyütemű technológia előnyeit, miközben a motor teljes fordulatszám-tartományában nagy teljesítményt nyújt. A rendszer egy innovatív vezérműprofilt kapott, amely maximális teljesítményleadást tesz lehetővé nagy fordulatszámon. Az állítható szelepvezérlő rendszer a vezérműtengelyen keresztül módosítja a beszívási időket, ezáltal optimalizált működést ér el az alacsony és közepes fordulatszám-tartományban. Ez lehetővé teszi, hogy a motor a teljes működési tartományban maximális teljesítményt nyújtson, miközben a jobb gyorsulás érdekében az alacsonytól a közepesig terjedő fordulatszám-tartományban nagyobb nyomatékot adjon le. Maga a folyamat teljesen automatikus; a kezelő pedig élvezheti az erőt és a teljesítményt.
Billentéshatároló rendszer
A hajó és a motor billentés esetén esetlegesen bekövetkező károsodástól való védelme érdekében mindkét motoron van egy felhasználó által állítható billentéshatároló kapcsoló, amely megakadályozza, hogy a motor egy előre meghatározott ponton túl dőljön.
Suzuki vízérzékelő rendszer
Az üzemanyagba kerülő víz számos problémához – pl. rossz hatásfokú égéshez, gyenge motorteljesítményhez, korrózióhoz – vezet. A DF300AP/250AP az első olyan Suzuki hajómotor, amelyben vízérzékelő működik; a vízérzékelő üzemanyagszűrő segít megvédeni a motort a nedvességtől oly módon, hogy vizuálisan és hanggal is riasztja a vezetőt, ha víz került az üzemanyagba..
LEÍRÁS
A vízérzékelő üzemanyagszűrő segít megvédeni a motort a nedvességtől; a rendszer vizuálisan és hanggal is riasztja a vezetőt, ha víz került az üzemanyagba.
ELŐNYE
Kiküszöböli a rossz hatékonyságú égést, az alacsony leadott teljesítményt, valamint megelőzi a korróziót.
Csendes működés
A Suzuki négyütemű hajómotorok régóta híresek csendes működésükről. A Suzuki mérnökei sokat sokat dolgoznak azon, hogy a hajómotorok működését a lehető legcsendesebbé tegyék. A DF200A és egy konkurens 147 kW-os (200 LE) teljesítményű soros, négyütemű hajómotor közötti zajszint-összehasonlító teszt eredményei azt mutatták, hogy a DF200A egyértelműen csendesebben működik, mint a versenytársa.
Nagy teljesítményű „Big Block” motor
Az új DF200A tervezése során a fő cél az volt, hogy a hajósok a DF200-as, V6-os hajómotor teljesítményét kapják egy kisebb méretű, könnyebb, négyhengeres motortól. Ehhez a Suzuki mérnökei a DF150/175 motorokban használt 2,9 literes soros négyhengeres blokkból indultak ki, és a „Big Block” konstrukciót egy hengerenként négyszelepes DOHC motorral, 10,2:1-es sűrítési aránnyal fejlesztették tovább. A motor ezen kívül állítható szelepvezérléssel (VVT), többlépcsős töltéssel és 32-bites fedélzeti számítógéppel rendelkezik. A végeredmény egy olyan hajómotor, amely 30 kg-mal kevesebbet nyom, mint a V6-os változata, így kiváló választás horgászhajókhoz és más könnyű hajótestekhez. Ugyancsak remek választás lehet azok számára is, akik a régebbi, kétütemű, V6-os motorral szerelt hajójukat szeretnék korszerűsíteni.
A Suzuki Lean Burn technológia - DF300AP
A Suzuki innovatív Lean Burn technológiáját először a DF90A/80A/70A modellekben alkalmazták, és az újdonságot a hajósok és a média egyaránt nagy elismeréssel fogadta. A rendszer az üzemi körülmények alapján előre kiszámítja az üzemanyag-szükségletet, így takarékosabb üzemanyag-légkeverékkel látja el a motort. Ennek előnyei széles üzemi tartományban érvényesülnek: a Lean Burn az alacsony fordulatszámú működéstől az utazósebességen történő hajózásig egyaránt jelentősen jobb üzemanyag-hatékonyságot biztosít. Ez a megoldás a Suzuki precíziós vezérlésű elektronikus fojtószelep- és fokozatváltás-vezérlő rendszerrel kombinálva lehetővé teszi, hogy a kezelő egyenletesen és precízen tudja szabályozni a motorfordulatszámot, ezáltal jelentősen jobb üzemanyag-hatékonyság érhető el. Ez a kombináció emellett a teljes fordulatszám-tartományban zökkenőmentes erőátvitelt biztosít. A belső tesztek eredményei azt mutatják, hogy a DF300AP modell 14%-kal gazdaságosabb az elődjénél, anélkül, hogy ez az eredeti, Lean Burn technológiával még nem rendelkező DF140-hez képest a teljesítmény rovására menne.
A megjelenített adatokat egységes körülmények között végzett belső tesztelés során mérték. Az eredmények eltérő üzemi feltételek (a hajótest kialakítása, mérete, tömege, időjárás stb.) esetén eltérhetnek.
Kettős vízbeömlő nyílás
A motor hűtését az alsó egység alján elhelyezett vízbelépő nyílásokon beáramló víz biztosítja. A lent elhelyezett kettős beömlőnyílásokon több víz áramlik a motorba, ezáltal nő a hűtés hatásfoka. Az elülső vízbeömlőnyílás a hajtóműház orrán kapott helyet, így nagyobb a belépő vízmennyiség, különösen nagy sebesség esetén. A második beömlőnyílás szintén alacsonyan helyezkedik el, ami lehetővé teszi a DF300AP/250AP hajómotorok számára a sekélyvízi használatot is.
Műszaki adatok: AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) X: 635 XX: 762 INDÍTÓRENDSZER Elektromos TÖMEG (KG)*1 X: 330 XX: 339 VEZÉRLÉS TÍPUSA állítható szelepvezérlésű, lánc ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezés HENGEREK SZÁMA 6 HENGERŰRTARTALOM (CM3) 4390 FURAT X LÖKET (MM) 98 x 97 MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 239,0 (325) MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5300–6300 KORMÁNYZÁS Távvezérlés FOJTÁS - OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 8,0 ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) 25 (opcionális) GYÚJTÁSRENDSZER Tranzisztoros GENERÁTOR 12 V 54 A MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos DÖNTÉS MÓDJA Szervomotoros (power trim) ÁTTÉTEL 2,29:1 VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra) Elektronikus vezérlésű KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* Első: 3 x 15,5 x 15,0 - 31,5 Hátsó: 3 x 15,5 x 15,0 - 31,5
Értékesítés: