Értékesítő kollégáink minden kérdésében segítenek: Köleséri Klára: +3630 217 5270; Német Sándor: +3630 971 2133; email: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Suzuki DF 250 Hajómotor

Cikkszám: 
DF250

Suzuki DF 250 Hajómotor

                  


 

Hajómotor változatok:

S: Ajánlott fartükör-magasság 381 mm
L: Ajánlott fartükör-magasság 508 mm
X: Ajánlott fartükör-magasság 635 mm
XX: Ajánlott fartükör-magasság 762 mm
E: Elektromos Önindító, Kormányrúd
R: Elektromos Önindító, Távirányítás
T: Elektromos Önindító, Távirányítás és Szervo Trimelés, Kiemelés
Z: Ellentétes Forgásirány
P: Változtatható Forgásirány
TH: Kézikaros Változat

6 668 900 Ft
Részletek
Meggyőző előnyök

Használja ki az iparág legfejlettebb négyütemű hajómotor-technológiájának előnyeit; ezen belül a többlépcsős töltést, az állítható szelepvezérlést, valamint a nagy teljesítményű, 32 bites számítógép által vezérelt, elektronikus üzemanyag-befecskendezést, amelyek együttesen optimalizálják az alacsony és a magas fordulatszámú nyomatékot. Az iparág legkeskenyebb V-blokkja, amely kiegyensúlyozott kialakítású, és jól illeszkedik a mai hajózási igényekhez. A kétfokozatú tengelykapcsoló-rendszer a kategóriájában legalacsonyabb áttételi aránnyal kirobbanó gyorsulásra és csúcssebességre képes.

Alsó egység erőteljes áttétellel

Az alsó egységet erőteljes, 2,29:1-es áttétellel tervezték. Ez lehetővé teszi, hogy a motor által generált nyomaték nagyobb hajócsavart is megforgasson, amely óriási vízmennyiséget képes mozgatni.

Keskeny, kompakt kialakítás

A páratlan, 55 fokos V-blokk és a jól bevált eltolt hajtótengely keskeny, kompakt kialakítást biztosít a Suzuki négyütemű, V6-os motorjainak, amelyek tökéletesen illeszkednek napjaink legnépszerűbb hajóinak széles skálájához. Ez a kialakítás a jobb egyensúly és a kisebb vibráció érdekében előrébb helyezi a súlypontot.

Nagy teljesítmény egy pillanat alatt

A DF250, DF225 és DF200 modellek 3,6 literes lökettérfogatú, számítógép-vezérelt, elektronikus üzemanyag-befecskendezésnek és a nagy teljesítményű, 2,29:1-es végáttételű hajtóműnek köszönhetően maximális nyomatékot biztosítanak a motor teljes fordulatszám-tartományában. Mindig bőséges teljesítmény áll rendelkezésre, amikor csak szükség van rá. A nagy teljesítményű, 54 amperes generátor pedig bőséges elektromos energiát biztosít az elektronika számára.

Csak a legjobb elég jó

A V6-os csúcsmodellek tökéletes teljesítményt biztosítanak mind a szabadidős, mind a kereskedelmi hajók számára. A 2012-es londoni olimpiai és paralimpiai játékok vitorlásversenyével kötött kizárólagos szállítási megállapodásunk részeként a DF200 volt az egyik modell, amelyet a kísérőhajók meghajtására használtak.

Díjnyertes technológia

Ez volt a Suzuki negyedik innovációs díja, amely igazolta, hogy a Suzuki méltán tölt be vezető szerepet az üzemanyag-befecskendezéses négyütemű hajómotorok terén.

Hatékony, számítógép-vezérelt üzemanyag-befecskendezés

A fejlett, elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezést a 32-bites fedélzeti számítógép felügyeli, és az elektronikus üzemanyag-befecskendezés teljesítményét folyamatosan utánszabályozza. Ugyanakkor a teljesen tranzisztoros gyújtás forróbb szikrát biztosít, ami kevesebb elektronikus interferenciát eredményez.

Picture of Computer Efficient Fuel Injection
Többlépcsős töltés

A Suzuki többlépcsős töltési rendszerének feladata a motor teljesítményének növelése. Minden egyes henger rövid és hosszú szívócsővel is rendelkezik, amelyeket a motor fordulatszámától függően kapcsol be vagy ki a rendszer. Alacsonyabb fordulatszámon a hosszabb szívócsövek optimális mennyiségű friss levegőt juttatnak az égéstérbe, ami javítja az égést, és növeli az alacsony fordulatszámú nyomatékot. Magasabb fordulatszámon a rövidebb szívócsövön lévő szelep nyílik ki, és közvetlenül engedi be az égéstérbe a levegőt, ami fokozza a nagy fordulatszámú teljesítményt. (DF250/225)

Picture of Multi Stage Induction
Diagram of Multi Stage Induction
Tisztább, hatékonyabb működés

A Suzuki fejlett négyütemű műszaki megoldásai tisztább és hatékonyabb működésre képesek, így megfelelnek a kedvtelési célú vízi járművekről szóló EU-szabályozásnak, továbbá háromcsillagos besorolást kaptak a California Air Resources Board (CARB) szervezettől.

ULTRA LOW EMISSION / EPA 2006 STANDARD
Legnagyobb áttételi arány

A Suzuki kétfokozatú tengelykapcsoló rendszerének eredménye a 2,29:1-es áttételi arány. A motor nagy átmérőjű hajócsavart forgat meg, amelyet arra terveztek, hogy sok vizet tudjon mozgásba hozni, és nagy hajótestet tudjon meghajtani.

Kompakt kialakítás

Az egyedülálló, 55°-os blokknak és az eltolt hajtótengelynek köszönhetően a karcsú, kompakt hajómotor óriási erőt és teljesítményt szolgáltat, és bármilyen fartükörre szerelve megnyerő látványt nyújt.

Diagram of Compact Designs
Folyamatosan állítható szelepvezérlés

A DF250 állítható szelepvezérlő rendszerrel (VVT) is rendelkezik. Az állítható szelepvezérlés lényege, hogy az alacsony és a közepes fordulatszám-tartományban a szívás ideje a vezérműtengellyel optimalizálható. A VVT az agresszív vezérműtengely-profillal együttesen nagyobb nyomatékot biztosít az alacsony és a közepes sebességtartományban, így a hajómotor erőteljes gyorsulásra képes.

Picture of Continuously Variable Valve Timing
A Suzuki korróziógátló rendszere

A Suzuki saját fejlesztésű korróziógátló bevonattal védi a hajómotorokat. Közvetlenül az alumínium felületre felhordva maximális kötést biztosít a bevonat és a felület között, ezáltal magas fokú védelmet nyújt és tartósságot kölcsönöz a sós víznek folyamatosan kitett alkatrészeknek.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

 

Műszaki adatok:
AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) X: 635 XX: 762
INDÍTÓRENDSZER Elektromos
TÖMEG (KG)*1 X: 290 XX: 299
VEZÉRLÉS TÍPUSA DOHC, 24 szeleppel
ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezés
HENGEREK SZÁMA V6 (55 fokban)
HENGERŰRTARTALOM (CM3) 4028
FURAT X LÖKET (MM) 98 x 89
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 184,0 (250)
MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5500–6100
KORMÁNYZÁS Távvezérlés
FOJTÁS -
OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 8
ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) -
GYÚJTÁSRENDSZER Tranzisztoros
GENERÁTOR 12 V 54 A
MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos
DÖNTÉS MÓDJA Szervomotoros (power trim)
ÁTTÉTEL 2,08:1
VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra) Elektronikus vezérlésű
KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó
HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* 15”–27,5”


Értékesítés:

Köleséri Klára
Telefon: +36 (59) 520750 / 13-as mellék
Mobil: +36 (30) 2175270 
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

 

Német Sándor
Telefon: +36 (59) 520750 / 15-ös mellék
Mobil: +36 (30) 9712133
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Adatok
Hengerek száma:
V6
Hengerűrtartalom (cm³):
3614
Teljesítmény (Le):
250
Tömeg:
299 kg/db
Suzuki DF 250 Hajómotor
Suzuki DF 250 Hajómotor
6 668 900 Ft
Webáruház készítés