Meggyőző előnyök
Használja ki az iparág legfejlettebb négyütemű hajómotor-technológiájának előnyeit; ezen belül a többlépcsős töltést, az állítható szelepvezérlést, valamint a nagy teljesítményű, 32 bites számítógép által vezérelt, elektronikus üzemanyag-befecskendezést, amelyek együttesen optimalizálják az alacsony és a magas fordulatszámú nyomatékot. Az iparág legkeskenyebb V-blokkja, amely kiegyensúlyozott kialakítású, és jól illeszkedik a mai hajózási igényekhez. A kétfokozatú tengelykapcsoló-rendszer a kategóriájában legalacsonyabb áttételi aránnyal kirobbanó gyorsulásra és csúcssebességre képes.
Alsó egység erőteljes áttétellel
Az alsó egységet erőteljes, 2,29:1-es áttétellel tervezték. Ez lehetővé teszi, hogy a motor által generált nyomaték nagyobb hajócsavart is megforgasson, amely óriási vízmennyiséget képes mozgatni.
Keskeny, kompakt kialakítás
A páratlan, 55 fokos V-blokk és a jól bevált eltolt hajtótengely keskeny, kompakt kialakítást biztosít a Suzuki négyütemű, V6-os motorjainak, amelyek tökéletesen illeszkednek napjaink legnépszerűbb hajóinak széles skálájához. Ez a kialakítás a jobb egyensúly és a kisebb vibráció érdekében előrébb helyezi a súlypontot.
Nagy teljesítmény egy pillanat alatt
A DF250, DF225 és DF200 modellek 3,6 literes lökettérfogatú, számítógép-vezérelt, elektronikus üzemanyag-befecskendezésnek és a nagy teljesítményű, 2,29:1-es végáttételű hajtóműnek köszönhetően maximális nyomatékot biztosítanak a motor teljes fordulatszám-tartományában. Mindig bőséges teljesítmény áll rendelkezésre, amikor csak szükség van rá. A nagy teljesítményű, 54 amperes generátor pedig bőséges elektromos energiát biztosít az elektronika számára.
Csak a legjobb elég jó
A V6-os csúcsmodellek tökéletes teljesítményt biztosítanak mind a szabadidős, mind a kereskedelmi hajók számára. A 2012-es londoni olimpiai és paralimpiai játékok vitorlásversenyével kötött kizárólagos szállítási megállapodásunk részeként a DF200 volt az egyik modell, amelyet a kísérőhajók meghajtására használtak.
Díjnyertes technológia
Ez volt a Suzuki negyedik innovációs díja, amely igazolta, hogy a Suzuki méltán tölt be vezető szerepet az üzemanyag-befecskendezéses négyütemű hajómotorok terén.
Hatékony, számítógép-vezérelt üzemanyag-befecskendezés
A fejlett, elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezést a 32-bites fedélzeti számítógép felügyeli, és az elektronikus üzemanyag-befecskendezés teljesítményét folyamatosan utánszabályozza. Ugyanakkor a teljesen tranzisztoros gyújtás forróbb szikrát biztosít, ami kevesebb elektronikus interferenciát eredményez.
Többlépcsős töltés
A Suzuki többlépcsős töltési rendszerének feladata a motor teljesítményének növelése. Minden egyes henger rövid és hosszú szívócsővel is rendelkezik, amelyeket a motor fordulatszámától függően kapcsol be vagy ki a rendszer. Alacsonyabb fordulatszámon a hosszabb szívócsövek optimális mennyiségű friss levegőt juttatnak az égéstérbe, ami javítja az égést, és növeli az alacsony fordulatszámú nyomatékot. Magasabb fordulatszámon a rövidebb szívócsövön lévő szelep nyílik ki, és közvetlenül engedi be az égéstérbe a levegőt, ami fokozza a nagy fordulatszámú teljesítményt. (DF250/225)
Tisztább, hatékonyabb működés
A Suzuki fejlett négyütemű műszaki megoldásai tisztább és hatékonyabb működésre képesek, így megfelelnek a kedvtelési célú vízi járművekről szóló EU-szabályozásnak, továbbá háromcsillagos besorolást kaptak a California Air Resources Board (CARB) szervezettől.
Legnagyobb áttételi arány
A Suzuki kétfokozatú tengelykapcsoló rendszerének eredménye a 2,29:1-es áttételi arány. A motor nagy átmérőjű hajócsavart forgat meg, amelyet arra terveztek, hogy sok vizet tudjon mozgásba hozni, és nagy hajótestet tudjon meghajtani.
Kompakt kialakítás
Az egyedülálló, 55°-os blokknak és az eltolt hajtótengelynek köszönhetően a karcsú, kompakt hajómotor óriási erőt és teljesítményt szolgáltat, és bármilyen fartükörre szerelve megnyerő látványt nyújt.
Folyamatosan állítható szelepvezérlés
A DF250 állítható szelepvezérlő rendszerrel (VVT) is rendelkezik. Az állítható szelepvezérlés lényege, hogy az alacsony és a közepes fordulatszám-tartományban a szívás ideje a vezérműtengellyel optimalizálható. A VVT az agresszív vezérműtengely-profillal együttesen nagyobb nyomatékot biztosít az alacsony és a közepes sebességtartományban, így a hajómotor erőteljes gyorsulásra képes.
A Suzuki korróziógátló rendszere
A Suzuki saját fejlesztésű korróziógátló bevonattal védi a hajómotorokat. Közvetlenül az alumínium felületre felhordva maximális kötést biztosít a bevonat és a felület között, ezáltal magas fokú védelmet nyújt és tartósságot kölcsönöz a sós víznek folyamatosan kitett alkatrészeknek.
Műszaki adatok: AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) X: 635 XX: 762 INDÍTÓRENDSZER Elektromos TÖMEG (KG)*1 X: 290 XX: 299 VEZÉRLÉS TÍPUSA DOHC, 24 szeleppel ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezés HENGEREK SZÁMA V6 (55 fokban) HENGERŰRTARTALOM (CM3) 4028 FURAT X LÖKET (MM) 98 x 89 MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 184,0 (250) MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5500–6100 KORMÁNYZÁS Távvezérlés FOJTÁS - OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 8 ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) - GYÚJTÁSRENDSZER Tranzisztoros GENERÁTOR 12 V 54 A MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos DÖNTÉS MÓDJA Szervomotoros (power trim) ÁTTÉTEL 2,08:1 VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra) Elektronikus vezérlésű KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* 15”–27,5”
Értékesítés: