VIDEO
Üzemanyag-hatékonyság
A DF20A, 15A és 9.9B a saját teljesítménykategóriájukban a világ első akkumulátor nélküli, elektronikus üzemanyag-befecskendezéses négyütemű motorjai. A Suzuki mérnökei teljesen új, a korábbi rendszereknél kisebbre és könnyebbre tervezett üzemanyag-befecskendező alkatrészeket alkalmaztak, így sikerült a 14,7 kW (20 LE) / 11,0 kW (15 LE) teljesítményosztályok legkönnyebb négyütemű motorjait megalkotniuk. A Suzuki bevált Lean Burn technológiájának felhasználásával ezek a hajómotorok a teljes működési tartományban figyelemre méltó üzemanyag-takarékosságot és csökkentett károsanyag-kibocsátást nyújtanak.
Lean Burn technológia
A Suzuki négyütemű motorok méltán híresek üzemanyag-hatékonyságukról, valamint arról, hogy az alkalmazott műszaki megoldások révén segítenek kevesebb pénzért messzebbre hajózni.
Elérhető elektromos motorbillentésű modellek
A DF20A/15A/9.9B modelleken kívül a Suzuki hordozható hajómotorjai között négy elektromos motorbillentésű modell is megtalálható: a DF20AT és a 9.9BT távirányítós modellek, valamint a DF20ATH és a 15ATH kormányrudas modellek.
Tisztább, hatékonyabb működés
A Suzuki modern technológiáinak köszönhetően a hajómotorok működése tisztább és hatékonyabb, így megfelelnek az Európai Parlament és a Tanács kedvtelési célú vízi járművekről szóló 2003/44/EK irányelvének, továbbá háromcsillagos besorolást kaptak a California Air Resources Board (CARB – a levegő minőségét felügyelő kaliforniai hatóság) testülettől.
Egyszerű használat
A jobb üzemanyag-fogyasztás mellett az üzemanyag-befecskendezés szinte bármilyen üzemi állapotban vagy környezetben könnyebb és megbízhatóbb indítást biztosít. Míg karburátoros modelljeink az elérhető legjobb hajómotorok közé tartoznak, az üzemanyag-befecskendezés még simább működést és csökkentett motorrezgést biztosít ezeknél a hajómotoroknál..
Könnyű, berántós indítás
Ezek a hajómotorok kifejezetten nagyon kis húzóerőt igénylő berántós indítóval vannak felszerelve. A könnyű berántós indítás és az üzemanyag-befecskendezés együttesen szinte valamennyi felhasználó számára kivételesen egyszerűvé teszi az indítást.
Kis tömeg, kis méret
Az, hogy a DF20A/15A a kategóriájának legkönnyebb modellje lett, az alkatrészek és összetevők teljes újratervezésének köszönhető, amelynek során a cél a lehető legkisebb és legkönnyebb alkatrészek létrehozása volt, a részegységek összhangjának teljes megőrzése mellett. A mérnökök mindezt sikerrel oldották meg, és olyan hajómotort alkottak, amely még az elektromos motorbillenéssel együtt is kevesebbet nyom, mint a 14,7 kW-os (20 LE) / 11,0 kW-os (15 LE) teljesítményű négyütemű hajómotor-kategória bármely más modellje.
Új generációs üzemanyag-befecskendező rendszer
Ezek az első olyan hajómotorok a saját osztályukban, amelyek üzemanyag-befecskendezéssel rendelkeznek. A DF20A/15A/9.9B mérnökcsapata hihetetlen munkát végeztek, ugyanis a hajómotorok tervezése során minden felesleges súlyt kiküszöböltek. Minden új alkatrészt, beleértve a soros, nagynyomású üzemanyag-szivattyút, az üzemanyaghűtőt, a benzingőz-szaparátort, az üzemanyag-befecskendezőket és az új fojtószelepházat, a lehető legkisebb méretűre és legkönnyebbre tervezték. Az egész rendszert úgy tervezték, hogy a lehető legkisebb helyen elférjen. A rendszer akkumulátor nélkül működik, ami ugyancsak iparági újdonság a 14,7 kW-os (20 LE), 11,0 kW-os (15 LE) és 7,3 kW-os (9,9 LE) teljesítménykategóriában. Míg az üzemanyag-befecskendezéses rendszerek általában az akkumulátorra támaszkodva képesek gyorsabb indítást, egyenletesebb futásteljesítményt és minden helyzetben jobb gyorsulást biztosítani, a Suzuki akkumulátor nélküli rendszere minderre akkumulátor nélkül képes.
Elektromos motorbillentésű változatban is rendelhetők
Számos hordozható modell már elektromos motorbillentéssel is kapható, ami sima billenést biztosít a hajómotorhoz. A rendszer nagyobb kényelmet és jobb, egyszerűbb kezelhetőséget kínál. (DF20AT/9.9BT, DF20ATH/15ATH)
Kiváló üzemanyag-hatékonyság – Suzuki Lean Burn technológia
A Suzuki Lean Burn rendszer, amelyet először a DF90A/80A/70A hajómotorokon vezettek be, egy olyan intelligens rendszer, amely figyeli a motor teljesítményét és az üzemi körülményeket, és képes kiszámítani a várható üzemanyag-szükségletet, miközben takarékosabb üzemanyag-keveréket juttat a motorba. A rendszer a motor teljes működési tartományában figyelemre méltóan jobb üzemanyag-fogyasztást eredményez. Ez a rendszer a DF9.9B-től a DF300A csúcsmodellig 14 Suzuki hajómotorban található meg, és a hajósok számára minden üzemi sebességnél a legmagasabb szintű üzemanyag-takarékosságot biztosítja.
A Suzuki korróziógátló rendszere
A Suzuki saját fejlesztésű korróziógátló bevonattal védi a hajómotorokat. Közvetlenül az alumínium felületre felhordva maximális kötést biztosít a bevonat és a felület között, ezáltal magas fokú védelmet nyújt és tartósságot kölcsönöz a sós víznek folyamatosan kitett alkatrészeknek.
Kiváló üzemanyag-hatékonyság – Suzuki Lean Burn technológia A Suzuki Lean Burn rendszer, amelyet először a DF90A/80A/70A hajómotorokon vezettek be, egy olyan intelligens rendszer, amely figyeli a motor teljesítményét és az üzemi körülményeket, és képes kiszámítani a várható üzemanyag-szükségletet, miközben takarékosabb üzemanyag-keveréket juttat a motorba. A rendszer a motor teljes működési tartományában figyelemre méltóan jobb üzemanyag-fogyasztást eredményez. Ez a rendszer a DF9.9B-től a DF300A csúcsmodellig 14 Suzuki hajómotorban található meg, és a hajósok számára minden üzemi sebességnél a legmagasabb szintű üzemanyag-takarékosságot biztosítja. Műszaki adatok: AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) S: 381 L: 508 INDÍTÓRENDSZER Elektromos/kézi TÖMEG (KG)*1 S: 48 L: 49 VEZÉRLÉS TÍPUSA OHC ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Akkumulátor nélküli, elektronikusan vezérelt, hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés HENGEREK SZÁMA 2 HENGERŰRTARTALOM (CM3) 327 FURAT X LÖKET (MM) 60,4 x 57 MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 14,7 (20) MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5300–6300 KORMÁNYZÁS Kormányrúd FOJTÁS - OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 1 ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) 12 GYÚJTÁSRENDSZER Digitális CDI (elektronikus gyújtás) GENERÁTOR 12 V 12 A MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos DÖNTÉS MÓDJA Kézi emelőkaros ÁTTÉTEL 2,08:1 VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra) KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* 7”–12”
Értékesítés: