Értékesítő kollégáink minden kérdésében segítenek: Köleséri Klára: +3630 217 5270; Német Sándor: +3630 971 2133; email: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Suzuki DF 175A Hajómotor

Cikkszám: 
DF175A

Suzuki DF 175A Hajómotor

           

PDF Katalógus


 

Hajómotor változatok:

S: Ajánlott fartükör-magasság 381 mm
L: Ajánlott fartükör-magasság 508 mm
X: Ajánlott fartükör-magasság 635 mm
XX: Ajánlott fartükör-magasság 762 mm
E: Elektromos Önindító, Kormányrúd
R: Elektromos Önindító, Távirányítás
T: Elektromos Önindító, Távirányítás és Szervo Trimelés, Kiemelés
Z: Ellentétes Forgásirány
P: Változtatható Forgásirány
TH: Kézikaros Változat

4 913 900 Ft
Részletek
Üzemanyag-hatékony

Ezek az új hajómotorok a Lean Burn technológiának, a félközvetlen légbeszívó rendszernek, valamint a 10,1:1-es értékű, kiemelkedően magas sűrítési aránynak köszönhetően tiszta és hatékony teljesítményt nyújtanak. A jelenlegi 175-ös és 150-es modellekkel összehasonlítva a DF175A 14%-kal, a DF150A pedig 7%-kal energiahatékonyabb, így jelentős üzemanyag-megtakarítást nyújt..

Diagram of Fuel Efficient
Erőteljes

A DF150A esetén 3,1%-kal, a DF175A esetén pedig 2,7%-kal nagyobb nyomaték, a Suzuki hajómotoroknál már bevált eltolt hajtótengelyes megoldás, valamint a kétfokozatú tengelykapcsoló-rendszer együttesen lehetővé teszik, hogy ezek az újabb modellek a teljes fordulatszám-tartományban nagyobb teljesítményt nyújtsanak. A DF150A és 175A modellek még teljes rakományú hajóval is magasabb teljesítményszintre képesek.

Diagram of Powerful
Erőteljes gyorsulás

A DF150A és a DF175A ugyanazt a motorblokkot kapták, mint a népszerű DF200A modell. A nagyobb hengerűrtartalom és a továbbfejlesztett mechanikai tervezés együttesen dinamikusabb gyorsulást eredményeznek, állórajtnál és közepes fordulatszámnál egyaránt. Ha vásárlóink nagy teljesítményre és jobb üzemanyag-hatékonyságra vágynak, e modellekben mindkettőt megtalálják.

Diagram of Quick Acceleration
Megbízható

Ezek az új hajómotorok teljes mértékben kihasználják a Suzuki „nyerő négyütemű” technológiáját, ezáltal évről évre megbízható teljesítményt nyújtanak. A kopogásérzékelő sima, zavartalan motorműködést biztosít, ezáltal jelentősen növeli a motor élettartamát. A lambdaszonda hatékonyabb motorműködést biztosít, a Suzuki vízérzékelő rendszere pedig megóvja a motort a rossz minőségű gázkeveréktől, ezáltal a rossz hatásfokú égéstől, a romló teljesítménytől és a korróziótól.

  • A grafikonon ábrázolt adatokat egységes körülmények között végzett belső tesztelés során mérték. Az eredmények a különböző működési körülmények miatt eltérhetnek.

 

LEAN BURN
LEÍRÁS

A Lean Burn technológia a pillanatnyi üzemi körülményeknek megfelelően mindig optimális üzemanyag-levegő keveréket juttat a motorba.

ELŐNYE

- Mindez jelentősen javítja a hajómotor üzemanyag-hatékonyságát minden sebességtartományban, de különösen utazósebességen.

 - A jobb üzemanyag-hatékonyságnak köszönhetően jelentős megtakarítás érhető el.

LEAN BURN
Többlépcsős töltési rendszer
LEÍRÁS

Az alacsony és a magas fordulatszám közti váltáskor a rendszer a hosszabbról rövidebb szívócsőre kapcsolja át a légbeszívást, ezáltal mindig a megfelelő mennyiségű levegő jut az égéstérbe.


ELŐNYE

- Nagyobb fordulatszámon nagyobb a beszívott légmennyiség, ezáltal nő a teljesítmény.

 - Javítja az égés hatásfokát és a nyomatékot, mivel alacsonyabb fordulatszámon növeli a beszívott levegő sűrűségét.

Kétfokozatú tengelykapcsoló-rendszer
LEÍRÁS

Ennek az eltolt hajtótengelyt is magában foglaló megoldásnak a lényege, hogy az első áttételi fokozat a főtengely és a hajtótengely között van, a második pedig a hajtóműházon belül. Ez a kialakítás nagyobb fogaskerék-áttételt tesz lehetővé, aminek köszönhetően a motor nagyobb hajócsavart képes megforgatni, ezáltal nagyobb nyomatékot képes kifejteni.


ELŐNYE

- Nagy hajtási hatékonyság, nagyobb átmérőjű hajócsavar.

 - Stabil menettartás és hajócsavar által kifejtett nyomaték még nagy rakománnyal is.

- Az óriási nyomaték nagy átmérőjű hajócsavarokat is képes megforgatni, ezáltal dinamikus gyorsulást biztosít.


KATEGÓRIÁNKÉNTI FOGASKERÉK-ÁTTÉTEL
MODELL DF140BG/115BG/
DF140A/115A/100A
DF100B/90A/80A/70A
DF90AWQH
DF200A(AP)/
175A(AP)/150A(AP)
DF150W
DF250/
225/200
DF300AP/
250AP
DF250W
DF350A/
325A/300B
ÁTTÉTEL 2.59:1 2.50:1 2.29:1 2.08:1 2.29:1


VVT (Állítható szelepvezérlő rendszer)
LEÍRÁS

Az állítható szelepvezérlés lényege, hogy a szívószelepek nyitási és zárási időzítését a rendszer a motor pillanatnyi üzemi körülményeinek megfelelően folyamatosan utánszabályozza.


ELŐNYE

- Sima, erőteljes nyomatékot biztosít.

- Hatalmas gyorsulásra képes valamennyi fordulatszám-tartományban.

Féldirekt légbeszívó rendszer
LEÍRÁS

A rendszer a hideg levegőt közvetlenül a többlépcsős szívócsőbe vezeti, amivel javítja a motor működésének hatékonyságát.


ELŐNYE

- Dinamikusabb gyorsulás, nagyobb végsebesség.

Diagram of Semi-direct Air Intake System
Diagram of Semi-direct Air Intake System
Suzuki vízérzékelő rendszer

Az üzemanyagba kerülő víz számos problémához – pl. rossz hatásfokú égéshez, gyenge motorteljesítményhez, korrózióhoz – vezet. A DF300AP/250AP az első olyan Suzuki hajómotor, amelyben vízérzékelő működik; a vízérzékelő üzemanyagszűrő segít megvédeni a motort a nedvességtől oly módon, hogy vizuálisan és hanggal is riasztja a vezetőt, ha víz került az üzemanyagba..


LEÍRÁS

A vízérzékelő üzemanyagszűrő segít megvédeni a motort a nedvességtől; a rendszer vizuálisan és hanggal is riasztja a vezetőt, ha víz került az üzemanyagba.


ELŐNYE

Kiküszöböli a rossz hatékonyságú égést, az alacsony leadott teljesítményt, valamint megelőzi a korróziót.

Picture of Suzuki Water Detecting System
O2 lambdaszonda visszacsatolás-vezérlő rendszer leírás
LEÍRÁS

 - A rendszer valós idejű, pontos adatokat küld a motorvezérlés felé, amely így a változó működési feltételeknek megfelelően folyamatosan utánszabályozza a levegő-üzemanyag keverék összetételét.


ELŐNYE

- Az emissziós értékeket egyenletes, alacsony szinten tartja.

- Segít fenntartani a motor hatékony, optimális működését minden fordulatszám-tartományban.



Az O2  lambdaszonda visszacsatolás-vezérlő rendszer tisztább, stabilabb emissziót biztosít. A rendszer a motor valamennyi üzemi tartományában szabályozza a levegő-üzemanyag arányt, ezáltal fordulatszámtól függetlenül optimális működési hatékonyságot biztosít.

Új alsó egység

Az eredeti DF300-hoz képest a legnagyobb változások ezeken a hajómotorokon az alsó egységben találhatók, amelyet a Suzuki változtatható forgásirányú rendszerhez terveztek át; a világon elsőként képes ugyanaz az egység normál és az ellentétes forgásirányban működni. A rendszer lényege az új hajtómű-elrendezés az alsó egységben, amely lehetővé teszi, hogy a hajómotor normál vagy ellentétes forgásirányban is működni tudjon. A megoldás másik fontos eleme egy kapcsoló, amely a motor belsejében lévő áramkörhöz csatlakozik, és bekapcsolja az ellentétes forgásirányú üzemmódot.

A DF300-hoz hasonlóan a DF300AP/250AP is agresszív, 2,08:1-es végáttételű hajtóművel rendelkezik, amely a 406 mm (16 hüvelyk) átmérőjű, különböző lapátszögű hajócsavarokat is megforgatja, így a legkülönbözőbb hajókon is képes optimális teljesítményt nyújtani. Az áttervezett fogaskerekek nagyobb tartósságot biztosítanak, a kétirányú vízbeömlő nyílások hozzáadása pedig módosítja a hűtőrendszerbe beszívott víz áramlását, ezáltal fokozza a hűtés hatékonyságát.

Picture of New Lower Unit
A Suzuki korróziógátló rendszere

A Suzuki saját fejlesztésű korróziógátló bevonattal védi a hajómotorokat. Közvetlenül az alumínium felületre felhordva maximális kötést biztosít a bevonat és a felület között, ezáltal magas fokú védelmet nyújt és tartósságot kölcsönöz a sós víznek folyamatosan kitett alkatrészeknek.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

 

Üzemanyag-hatékony
Ezek az új hajómotorok a Lean Burn technológiának, a félközvetlen légbeszívó rendszernek, valamint a 10,1:1-es értékű, kiemelkedően magas sűrítési aránynak köszönhetően tiszta és hatékony teljesítményt nyújtanak. A jelenlegi 175-ös és 150-es modellekkel összehasonlítva a DF175A 14%-kal, a DF150A pedig 7%-kal energiahatékonyabb, így jelentős üzemanyag-megtakarítást nyújt..
Kétfokozatú tengelykapcsoló-rendszer
LEÍRÁS
Ennek az eltolt hajtótengelyt is magában foglaló megoldásnak a lényege, hogy az első áttételi fokozat a főtengely és a hajtótengely között van, a második pedig a hajtóműházon belül. Ez a kialakítás nagyobb fogaskerék-áttételt tesz lehetővé, aminek köszönhetően a motor nagyobb hajócsavart képes megforgatni, ezáltal nagyobb nyomatékot képes kifejteni.


ELŐNYE
- Nagy hajtási hatékonyság, nagyobb átmérőjű hajócsavar.

- Stabil menettartás és hajócsavar által kifejtett nyomaték még nagy rakománnyal is.

- Az óriási nyomaték nagy átmérőjű hajócsavarokat is képes megforgatni, ezáltal dinamikus gyorsulást biztosít.
Műszaki adatok:
AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) L: 508 X: 635
INDÍTÓRENDSZER Elektromos
TÖMEG (KG)*1 L: 232 X: 237
VEZÉRLÉS TÍPUSA DOHC, 16 szeleppel
ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezés
HENGEREK SZÁMA 4
HENGERŰRTARTALOM (CM3) 2867
FURAT X LÖKET (MM) 97 x 97
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 129,0 (175)
MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5500–6100
KORMÁNYZÁS Távvezérlés
FOJTÁS -
OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 8
ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) -
GYÚJTÁSRENDSZER Tranzisztoros
GENERÁTOR 12 V 44 A
MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos
DÖNTÉS MÓDJA Szervomotoros (power trim)
ÁTTÉTEL 2,50:1
VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra)
KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó
HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* 15”–27,5”


Értékesítés:

Köleséri Klára
Telefon: +36 (59) 520750 / 13-as mellék
Mobil: +36 (30) 2175270 
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

 

Német Sándor
Telefon: +36 (59) 520750 / 15-ös mellék
Mobil: +36 (30) 9712133
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Adatok
Hengerek száma:
S4
Hengerűrtartalom (cm³):
2867
Teljesítmény (Le):
175
Tömeg:
237 kg/db
Suzuki DF 175A Hajómotor
Suzuki DF 175A Hajómotor
4 913 900 Ft
Webáruház készítés