Értékesítő kollégáink minden kérdésében segítenek: Köleséri Klára: +3630 217 5270; Német Sándor: +3630 971 2133; email: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Suzuki DF 15A Hajómotor

Cikkszám: 
DF15A

Suzuki DF 15A Hajómotor

    


 

Hajómotor változatok:

S: Ajánlott fartükör-magasság 381 mm
L: Ajánlott fartükör-magasság 508 mm
X: Ajánlott fartükör-magasság 635 mm
XX: Ajánlott fartükör-magasság 762 mm
E: Elektromos Önindító, Kormányrúd
R: Elektromos Önindító, Távirányítás
T: Elektromos Önindító, Távirányítás és Szervo Trimelés, Kiemelés
Z: Ellentétes Forgásirány
P: Változtatható Forgásirány
TH: Kézikaros Változat

985 400 Ft
Részletek
Üzemanyag-hatékonyság

A DF20A, 15A és 9.9B a saját teljesítménykategóriájukban a világ első akkumulátor nélküli, elektronikus üzemanyag-befecskendezéses négyütemű motorjai. A Suzuki mérnökei teljesen új, a korábbi rendszereknél kisebbre és könnyebbre tervezett üzemanyag-befecskendező alkatrészeket alkalmaztak, így sikerült a 14,7 kW (20 LE) / 11,0 kW (15 LE) teljesítményosztályok legkönnyebb négyütemű motorjait megalkotniuk. A Suzuki bevált Lean Burn technológiájának felhasználásával ezek a hajómotorok a teljes működési tartományban figyelemre méltó üzemanyag-takarékosságot és csökkentett károsanyag-kibocsátást nyújtanak.

Lean Burn technológia

A Suzuki négyütemű motorok méltán híresek üzemanyag-hatékonyságukról, valamint arról, hogy az alkalmazott műszaki megoldások révén segítenek kevesebb pénzért messzebbre hajózni.

Elérhető elektromos motorbillentésű modellek

A DF20A/15A/9.9B modelleken kívül a Suzuki hordozható hajómotorjai között négy elektromos motorbillentésű modell is megtalálható: a DF20AT és a 9.9BT távirányítós modellek, valamint a DF20ATH és a 15ATH kormányrudas modellek.

Picture of Power Tilt Models Available
Tisztább, hatékonyabb működés

A Suzuki modern technológiáinak köszönhetően a hajómotorok működése tisztább és hatékonyabb, így megfelelnek az Európai Parlament és a Tanács kedvtelési célú vízi járművekről szóló 2003/44/EK irányelvének, továbbá háromcsillagos besorolást kaptak a California Air Resources Board (CARB – a levegő minőségét felügyelő kaliforniai hatóság) testülettől.

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSION

 

MEGBÍZHATÓSÁG
SUZUKI ANTI-CORROSION FINISH

GAZDASÁGOS

LEAN BURN CONTROL SYSTEM
BATTERY-LESS ELECTRONIC FUEL INJECTION

 

Egyszerű használat

A jobb üzemanyag-fogyasztás mellett az üzemanyag-befecskendezés szinte bármilyen üzemi állapotban vagy környezetben könnyebb és megbízhatóbb indítást biztosít. Míg karburátoros modelljeink az elérhető legjobb hajómotorok közé tartoznak, az üzemanyag-befecskendezés még simább működést és csökkentett motorrezgést biztosít ezeknél a hajómotoroknál..

Könnyű, berántós indítás

Ezek a hajómotorok kifejezetten nagyon kis húzóerőt igénylő berántós indítóval vannak felszerelve. A könnyű berántós indítás és az üzemanyag-befecskendezés együttesen szinte valamennyi felhasználó számára kivételesen egyszerűvé teszi az indítást.

Picture of Easy Start Recoil Starter
Kis tömeg, kis méret

Az, hogy a DF20A/15A a kategóriájának legkönnyebb modellje lett, az alkatrészek és összetevők teljes újratervezésének köszönhető, amelynek során a cél a lehető legkisebb és legkönnyebb alkatrészek létrehozása volt, a részegységek összhangjának teljes megőrzése mellett. A mérnökök mindezt sikerrel oldották meg, és olyan hajómotort alkottak, amely még az elektromos motorbillenéssel együtt is kevesebbet nyom, mint a 14,7 kW-os (20 LE) / 11,0 kW-os (15 LE) teljesítményű négyütemű hajómotor-kategória bármely más modellje.

Diagram of Light Weight & Compact
Új generációs üzemanyag-befecskendező rendszer

Ezek az első olyan hajómotorok a saját osztályukban, amelyek üzemanyag-befecskendezéssel rendelkeznek. A DF20A/15A/9.9B mérnökcsapata hihetetlen munkát végeztek, ugyanis a hajómotorok tervezése során minden felesleges súlyt kiküszöböltek. Minden új alkatrészt, beleértve a soros, nagynyomású üzemanyag-szivattyút, az üzemanyaghűtőt, a benzingőz-szaparátort, az üzemanyag-befecskendezőket és az új fojtószelepházat, a lehető legkisebb méretűre és legkönnyebbre tervezték. Az egész rendszert úgy tervezték, hogy a lehető legkisebb helyen elférjen. A rendszer akkumulátor nélkül működik, ami ugyancsak iparági újdonság a 14,7 kW-os (20 LE), 11,0 kW-os (15 LE) és 7,3 kW-os (9,9 LE) teljesítménykategóriában. Míg az üzemanyag-befecskendezéses rendszerek általában az akkumulátorra támaszkodva képesek gyorsabb indítást, egyenletesebb futásteljesítményt és minden helyzetben jobb gyorsulást biztosítani, a Suzuki akkumulátor nélküli rendszere minderre akkumulátor nélkül képes.

Picture of New Generation Fuel Injection System
Elektromos motorbillentésű változatban is rendelhetők

Számos hordozható modell már elektromos motorbillentéssel is kapható, ami sima billenést biztosít a hajómotorhoz. A rendszer nagyobb kényelmet és jobb, egyszerűbb kezelhetőséget kínál. (DF20AT/9.9BT, DF20ATH/15ATH)

Picture of Power Tilt Models Available
Kiváló üzemanyag-hatékonyság – Suzuki Lean Burn technológia

A Suzuki Lean Burn rendszer, amelyet először a DF90A/80A/70A hajómotorokon vezettek be, egy olyan intelligens rendszer, amely figyeli a motor teljesítményét és az üzemi körülményeket, és képes kiszámítani a várható üzemanyag-szükségletet, miközben takarékosabb üzemanyag-keveréket juttat a motorba. A rendszer a motor teljes működési tartományában figyelemre méltóan jobb üzemanyag-fogyasztást eredményez. Ez a rendszer a DF9.9B-től a DF300A csúcsmodellig 14 Suzuki hajómotorban található meg, és a hajósok számára minden üzemi sebességnél a legmagasabb szintű üzemanyag-takarékosságot biztosítja.

A Suzuki korróziógátló rendszere

A Suzuki saját fejlesztésű korróziógátló bevonattal védi a hajómotorokat. Közvetlenül az alumínium felületre felhordva maximális kötést biztosít a bevonat és a felület között, ezáltal magas fokú védelmet nyújt és tartósságot kölcsönöz a sós víznek folyamatosan kitett alkatrészeknek.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

 

Kis tömeg, kis méret
Az, hogy a DF20A/15A a kategóriájának legkönnyebb modellje lett, az alkatrészek és összetevők teljes újratervezésének köszönhető, amelynek során a cél a lehető legkisebb és legkönnyebb alkatrészek létrehozása volt, a részegységek összhangjának teljes megőrzése mellett. A mérnökök mindezt sikerrel oldották meg, és olyan hajómotort alkottak, amely még az elektromos motorbillenéssel együtt is kevesebbet nyom, mint a 14,7 kW-os (20 LE) / 11,0 kW-os (15 LE) teljesítményű négyütemű hajómotor-kategória bármely más modellje.
AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) S: 381 L: 508
INDÍTÓRENDSZER Elektromos/kézi
TÖMEG (KG)*1 S: 48 L: 49
VEZÉRLÉS TÍPUSA OHC
ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Akkumulátor nélküli, elektronikusan vezérelt, hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés
HENGEREK SZÁMA 2
HENGERŰRTARTALOM (CM3) 327
FURAT X LÖKET (MM) 60,4 x 57
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 11,0 (15)
MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5000–6000
KORMÁNYZÁS Kormányrúd
FOJTÁS -
OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 1
ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) 12
GYÚJTÁSRENDSZER Digitális CDI (elektronikus gyújtás)
GENERÁTOR 12 V 12 A
MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos
DÖNTÉS MÓDJA Kézi emelőkaros
ÁTTÉTEL 2,08:1
VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra)
KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó
HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* 7”–12”


Értékesítés:

Köleséri Klára
Telefon: +36 (59) 520750 / 13-as mellék
Mobil: +36 (30) 2175270 
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

 

Német Sándor
Telefon: +36 (59) 520750 / 15-ös mellék
Mobil: +36 (30) 9712133
E-mail: suzukiertekesites@sandorservice.hu

Adatok
Hengerek száma:
2
Hengerűrtartalom (cm³):
327
Teljesítmény (Le):
15
Tömeg:
49 kg/db
Suzuki DF 15A Hajómotor
Suzuki DF 15A Hajómotor
985 400 Ft
Webáruház készítés