VIDEO
Könnyű karbantartás
Az egyszerű karbantartás jelentős előny a vásárlók részére
Előnye
Könnyen hozzáférhető olajszűrő: A cseréhez elég a felső motorburkolatot levenni
Olajfelfogó tálca: Az olajszűrő körül egy tálca található, amely felfogja az olajszűrő cseréje során kifolyó olajat
Nívópálca: Ø15-ös olajcsővel használható
Könnyen hozzáférhető olajszűrő
Olajfelfogó tálca és nívópálca
Rendkívüli tartósság
Továbbfejlesztett hajtóműház
A hajtóműben lévő olajáramlás optimalizálásának köszönhetően a motorfogaskerék forgás közben alacsony nyomást hoz létre, ezáltal elősegíti az olaj áramlását.
Előnye
Csökkenti a hajtóműolaj hőmérsékletét, és növeli a fogaskerék élettartamát.
Hajtóműház (alulnézet)
Hajtóműház (oldalnézet)
Dinamikus, letisztult vonalak
Lean Burn technológia
LEÍRÁS
A Lean Burn technológia a pillanatnyi üzemi körülményeknek megfelelően mindig optimális üzemanyag-levegő keveréket juttat a motorba.
ELŐNYE
- Mindez jelentősen javítja a hajómotor üzemanyag-hatékonyságát minden sebességtartományban, de különösen utazósebességen.
- A jobb üzemanyag-hatékonyságnak köszönhetően üzemanyag- és költségmegtakarítást tesz lehetővé.
A Suzuki tesztadatai alapján. * Az üzemanyag-fogyasztás a körülményektől függően változhat.
Közvetlen gyújtás
LEÍRÁS
A gyújtótekercsek a gyertyapipákba vannak beépítve
ELŐNYE
- Kevesebb alkatrész, egyszerűbb vezetékezés
- A gyújtókábelek kiküszöbölésével a gyújtórendszer hatékonyabban képes leadni a szikrát, ami fokozza az égés eredményességét
További, tartósságot növelő jellemzők
- Nagy teljesítményű üzemanyag-szivattyú: - Különböző hajótestekre is felszerelhető
- Optimalizált O2 lambdaszonda-pozíció Fokozott tartósság
- Cinktartalmú, rozsdamentes bevonatú csavarok: Fokozott tartósság
Vízérzékelő rendszer
LEÍRÁS
- Megóvja a motort az üzemanyagban lévő víztől
- Nagyobb üzemanyagszűrőt használ, mint a DF140A/115A típusok
- Optimalizálták az üzemanyagszűrő pozícióját
ELŐNYE
- Segít megelőzni, hogy víz kerüljön az üzemanyagba
- Fokozott tartósság és megbízhatóság
- Egyszerű üzemanyagszűrő-csere
Kétfokozatú tengelykapcsoló-rendszer
LEÍRÁS
Ennek az eltolt hajtótengelyt is magában foglaló megoldásnak a lényege, hogy az első áttételi fokozat a főtengely és a hajtótengely között van, a második pedig a hajtóműházon belül.
ELŐNYE
- Hatalmas tolóerő még nagy rakománnyal is.
- Nagy hajócsavar meghajtására képes
Magas sűrítési arány
LEÍRÁS
A mérnökök a különböző bevonatoknak, illetve a különféle szívócső- és dugattyúformáknak több mint 1000-féle kombinációját próbálták ki, majd a gondosan kiválasztott alkatrészeket alapos együttes tesztelésnek vetették alá.
ELŐNYE
- 10,6-os sűrítési arány, amely magas nyomatékot tesz lehetővé.
Eltolt hajtótengely
LEÍRÁS
A motor kissé előrébb helyezkedik el, ezért az egész hajómotor súlypontja is előrébb kerül.
ELŐNYE
- Kisebb vibráció - Kisebb helyigény - Stabilabb kormányozhatóság
A generátor teljesítménye
LEÍRÁS
Az áttervezett szellőzés a tekercseket is jobban hűti
ELŐNYE
- A generátor alapjáraton 3 amperrel nagyobb áram leadására képes, ami nagyjából megfelel az SMD12/SMD16 áramfelvételének.
Áttervezett légbeszívó rendszer
LEÍRÁS
A légbeszívó rendszert áttervezték
ELŐNYE
- Nagyobb teljesítményre képes
- A beszívott légáramból még hatékonyabban képes kivonni a vizet
- Csökkenti a beszívott levegő hőmérsékletét
Csendes működés
LEÍRÁS
A szívócsonkra rezonátor van felszerelve, ami hatékonyan csökkenti a beszívott levegő által keltett zajt.
ELŐNYE
- Kisebb zaj, kellemesebb hajózás.
Kétfokozatú tengelykapcsoló-rendszer LEÍRÁS Ennek az eltolt hajtótengelyt is magában foglaló megoldásnak a lényege, hogy az első áttételi fokozat a főtengely és a hajtótengely között van, a második pedig a hajtóműházon belül. ELŐNYE - Hatalmas tolóerő még nagy rakománnyal is. - Nagy hajócsavar meghajtására képes generátor teljesítménye LEÍRÁS Az áttervezett szellőzés a tekercseket is jobban hűti ELŐNYE - A generátor alapjáraton 3 amperrel nagyobb áram leadására képes, ami nagyjából megfelel az SMD12/SMD16 áramfelvételének. Műszaki adatok: AJÁNLOTT HAJTÓMŰHÁZ-MAGASSÁG (MM) L: 508 X: 635 INDÍTÓRENDSZER Elektromos TÖMEG (KG)*1 L: 182 X: 187 VEZÉRLÉS TÍPUSA DOHC, 16 szeleppel ÜZEMANYAG-ELLÁTÁS Elektronikusan vezérelt, hengerenkénti befecskendezés HENGEREK SZÁMA 4 HENGERŰRTARTALOM (CM3) 2044 FURAT X LÖKET (MM) 86 x 88 MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY (KW (LE)) 73,6 (100) MAXIMÁLIS FORDULATSZÁM (FORD./PERC) 5000–6000 KORMÁNYZÁS Távvezérlés FOJTÁS - OLAJSZÜKSÉGLET (LITER) 5,5 ÜZEMANYAGKAPACITÁS (LITER) - GYÚJTÁSRENDSZER Tranzisztoros GENERÁTOR 12 V 40 A MOTORÁLLVÁNYZAT Emelőbakos DÖNTÉS MÓDJA Szervomotoros (power trim) ÁTTÉTEL 2,59:1 VÁLTÓFOKOZATOK F-N-R (előre-üres-hátra) KIPUFOGÓRENDSZER Hajócsavaron keresztüli kipufogó HAJÓCSAVARTÍPUS (LAPÁTSZÖG)* 15”–25”
Értékesítés: